Know-how

Know-how 2015-07-23

Know-how: szkolenia na koniec lipca

O tym, jak otrzymać bezpłatne poręczenie kredytu i jak działać w social media odpowiedzą prelegenci spotkań zaplanowanych na 30 lipca.

Kacper Skoczylas, organizator Czwartków Social Media /fot.: mat. prasowe / Kacper Skoczylas, organizator Czwartków Social Media /fot.: mat. prasowe /
JEREMIE V - spotkanie informacyjne
 
Data: 30 lipca, godz. 10:00-12:00 (wymagane wcześniejsze zapisy)
Miejsce: Szczecin, Pl. Hołdu Pruskiego 9, Centrum Biurowe Maris w siedzibie Funduszu Pomerania
Organizator: Fundusz Pomerania
Informacje: http://funduszpomerania.pl/wydarzenia/wydarzenie/8-jeremie-v, szkolenia@zrfpk.pl , tel. 91 813 01 10
 
Podczas spotkania zostaną omówione możliwości uzyskania bezpłatnego poręczenia kredytu.
 
Oferta skierowana do firm inwestujących i rozwijających się. 
 
Prowadzący: Łukasz Cieszyński – prokurent, kierownik zespołu do spraw poręczeń w Funduszu Pomerania.
 
17. Czwartek Social Media w Szczecinie - wakacyjna edycja na statku
 
Data: 30 lipca, godz. 17:30
Miejsce: Restauracja Targ Rybny m/s Ładoga (przy Wałach Chrobrego)
Organizator: Kacper Skoczylas
 
Agenda spotkania*:
 
17:30 - Kacper Skoczylas - rozpoczęcie
 
17:45 - Antonino de Gregorio - "Działania w Social Media dużej marki z branży telekomunikacyjnej. Po co Socialowi PR?"
 
18:20 - Tomasz Gierwiatowski - "Marketing charytatywny - jak pomagać innym dzięki mediom społecznościowym na przykładzie Szczecińskiej Ligii Superbohaterów"
 
18:45 - Paweł Krzych - "Na co, u licha, potrzebni są nam blogerzy lokalni?"
 
*godziny i przerwy mogą ulec nieznacznej zmianie w trakcie wydarzenia
 
Prelegenci: Antonino de Gregorio - fan nowych technologii, rynku telko oraz sportu. Na co dzień w UPC Polska, od 2011 roku, startując jako stażysta, obecnie specialista ds. komunikacji i mediów społecznościowych. W UPC Polska, odpowiedzialny za wszystkie sociale, projekty wizerunkowe oraz komunikacje zewnętrzną. Wcześniej przez trzy lata studiował Public Relations na brytyjskiej uczelni Leeds Metropolitan University. To właśnie tam po raz pierwszy miał styczność z mediami społecznościowymi i zrozumiał siłę internetu. Dlaczego? Od początku wpajano studentom ważność personal branding, wykłady były nagrywane i udostępniane w sieci, a dyskusja z wykładowcą była prowadzona za pomocą Twittera.
 
Czwartki Social Media mają na celu integrację szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji, dzielenie się wiedzą, a przy okazji dobrą zabawę.
 
W spotkaniach uczestniczą: pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy, ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. 
 

Partnerzy cyklu Know-how:

AK

Tematy: know-how (80) | szkolenie (26) | Fundusz Pomerania (16) | Jeremie (13) | Czwartki Social Media (4) | decorations producer (2) |
aktualizowano: 2015-07-31 00:00
Wszystkich rekordów:

Społeczność