Podczas jedenastej edycji wydarzenia, które odbędzie się 22 stycznia, będzie o tym, jak można zarabiać na prowadzeniu blogów oraz o politycznym public relations.
Spotkanie, które odbędzie się w Barze Czystym na Deptaku Bogusława, skierowane jest nie tylko do doświadczonych użytkowników mediów społecznościowych, ale również do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z komunikacją i marketingiem. Jedenasta edycja dedykowana jest przede wszystkim tym osobom, które już kiedyś zastanawiały się, czy zacząć działać w mediach społecznościowych, pisać bloga czy tworzyć w sieci.
Jednym z prelegentów będzie Maria Wolna-Pasek ze swoim mężem Jakubem – małżeństwo, które w ciągu trzech lat z pamiętnika kobiety w ciąży stworzyło jeden z najbardziej popularnych blogów parentingowych w Polsce. Blog oczekując.pl, na którym piszą o swoim życiu, wychowaniu dzieci oraz problemach z jakimi muszą zmagać się rodzice w dzisiejszych czasach jest miejscem, wokół którego kręci się ich życie. Podczas swojej prelekcji powiedzą oni o czym trzeba pamiętać, aby odnieść sukces w internecie.
Goście będą mogli posłuchać również specjalistki od Public Relations – Aleksandry Ziębki, która podzieli się swoją wiedzą i dziewięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu komunikacji wokół kampanii politycznych, tworzenia treści czy współpracy z największymi mediami.
- Po spotkaniu oczywiście będzie czas na pytania, dyskusje i zawieranie nowych znajomości. Głównym celem spotkań jest zdobywanie merytorycznej wiedzy oraz budowanie relacji z innymi ludźmi. Dobra komunikacja zawsze była i będzie podstawą dalszego rozwoju i sukcesu – podkreśla Kacper Skoczylas, pomysłodawca i organizator szczecińskich Czwartków Social Media.
Agenda spotkania:
17:30 - Kacper Skoczylas – przywitanie uczestników,
17:45 - Aleksandra Ziębka - "PR w polityce: droga fanaberia czy absolutna konieczność?",
18:30 - Maria Wolna-Pasek i Jakub Pasek - "Oczekując na sukces - nowicjusze w social media".
19:00 – networking
Spotkanie jest bezpłatne, mogą na nie przyjść wszyscy zainteresowani tematyką marketingu, komunikacji i mediów społecznościowych. Na wydarzenie można zapisać się na
Facebooku.
AK