Informacje

Informacje 2011-12-20

Outlet rośnie zgodnie z planem

80 proc. powierzchni Outlet Park Szczecin wynajęte - ogłasza budująca to centrum wyprzedażowe kielecka spółka Echo Investment
Wizualizacja Outlet Park Szczecin /archiwum/ Wizualizacja Outlet Park Szczecin /archiwum/

- Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już 80 proc. powierzchni, trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnego procesu wynajmu, którego efektem jest bardzo ciekawy mix najbardziej rozpoznawalnych marek. Najemcy dostrzegli potrzebę otwarcia sklepu typu outlet w tej części Polski, gdzie do tej pory rynek powierzchni komercyjnej nie stwarzał takiej możliwości” - mówi Tomasz Domoń odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin, który powstaje na prawopbrzezu Szczecina.

Sklep marki Nike będzie dysponować powierzchnią blisko 750 mkw. 260 mkw. będzie miał sklep firmy Big Star. Sklep obuwniczy Mc Arthur zajmie 130 mkw. Salon marki Lancerto specjalizującej się w modzie męskiej dysponować będzie powierzchnią 110 mkw. Sklep firmy 4F produkującej odzież i akcesoria sportowe będzie miał 200 mkw., a 100 mkw. to powierzchnia sklepu firmy Puere znanej z komfortowych męskich garniturów.

Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu br. a planowane zakończenie przypadnie na połowę przyszłego roku. Wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA.

SG

Tematy: Szczecin (597) | budownictwo (118) | handel (54) |
aktualizowano: 2011-12-22 12:54
Wszystkich rekordów:

Społeczność