Prezentacje
Transakcje w walucie karty, wypłata gotówki oraz doładowania telefonów – poznaj dodatkowe usługi na terminalu płatniczym
Myślisz, że jedyną funkcją terminala płatniczego jest obsługa transakcji bezgotówkowych? Nic bardziej mylnego! Jeśli posiadasz w swojej firmie terminal, możesz oferować klientom usługi dodatkowe, m.in. wypłatę gotówki (cashback) lub doładowania telefonów. Sprawdź, jakie szanse daje to Twojemu biznesowi!
Według statystyk już 57% transakcji w Polsce jest dokonywanych bezgotówkowo – za pomocą klasycznych kart, BLIK-a, zegarków i innych bezgotówkowych metod płatności*. Klienci coraz częściej szukają miejsc, w których mogą zapłacić szybko i wygodnie, bez konieczności posiadania przy sobie gotówki czy wcześniejszego udania się do bankomatu. Instalacja terminala płatniczego w firmie to szansa, by odpowiedzieć na ich potrzeby.
Terminal płatniczy – więcej niż płatność kartą
Przy pomocy terminala możesz akceptować płatności bezgotówkowe. Warto jednak wiedzieć, że urządzenie to posiada także usługi dodatkowe – przydatne z punktu widzenia klientów, które jednocześnie mogą być dla Ciebie dodatkowym źródłem przychodów.
• Transakcje w walucie karty (DCC)
Jeśli klientami Twojej firmy są osoby z zagranicy, warto udostępnić im możliwość dokonywania płatności w walucie ich karty. Terminal płatniczy automatycznie rozpozna kartę zagraniczną i zaproponuje klientowi zapłatę w jej walucie, co pozwoli uniknąć dodatkowego przewalutowania, a Ty zyskasz dodatkowy przychód z prowizji od transakcji DCC i wizerunek nowoczesnego przedsiębiorcy otwartego na potrzeby klientów. Usługa DCC jest popularna na całym świecie, a zagraniczni klienci oczekują takich rozwiązań.
• Wypłata gotówki (cashback)
Cashback to nic innego jak wypłata przez klienta gotówki podczas realizacji płatności bezgotówkowej. Jest to dobry sposób na budowę lojalności klientów, zwłaszcza w przypadku sklepów. Jeśli klienci podczas zakupów mogą wypłacić gotówkę, w wielu przypadkach nie będą szukać bankomatu, pojawią się w Twoim sklepie i przy codziennych zakupach skorzystają z tej dodatkowej usługi, a Ty zwiększysz przychody dzięki prowizji od każdej transakcji.
• Doładowania telefonów
Za pośrednictwem terminala płatniczego można również zasilać konta telefonów komórkowych u wszystkich głównych operatorów dostępnych w naszym kraju. Transakcja jest bardzo prosta – po jej opłaceniu terminal generuje wydruk z kodem doładowującym, który należy wpisać do telefonu i zatwierdzić. Usługa ta pozwala przedsiębiorcom minimalizować ryzyko zamrażania środków na zakup tradycyjnych telekart i zarabiać dodatkowo na prowizji od każdej transakcji!
Darmowe terminale płatnicze dla małych firm – poznaj Program Polska Bezgotówkowa!
Jeśli chcesz sprawdzić, jak obsługa płatności bezgotówkowych i inne usługi dodatkowe terminala wpłyną na rozwój Twojego biznesu, skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa. W jego ramach możesz otrzymać na rok lub do osiągniecia obrotu w wysokości 100 tys. zł (bez żadnych dodatkowych opłat) terminal dopasowany do specyfiki Twojej działalności – stacjonarny, mobilny, PIN pad kasowy lub terminal aplikacyjny. Wystarczy skontaktować się z ekspertem PolCard form Fiserv, który wyjaśni Ci zasady udziału w Programie i pomoże dobrać odpowiedni model urządzenia. Terminal trafi do Ciebie w ciągu dwóch dni roboczych.
Terminal w Twojej firmie to szansa na budowanie pozytywnego wizerunku, przyciąganie nowych klientów oraz ekstra przychody dzięki dodatkowym funkcjom urządzenia.
* https://polskabezgotowkowa.pl/aktualnosci/boom-na-platnosci-bezgotowkowe-nie-slabnie Dostęp: 20.03.2023
artykuł promocyjny