Prezentacje

Prezentacje 2020-12-09

Volvo w firmie opłaca się jeszcze bardziej

Dzięki nowym formom sprzedaży flotowej pomagamy przedsiębiorcom inwestować w lojalność i motywację pracowników – przekonuje Kamil Mielcarek, doradca ds. kluczowych klientów flotowych w Volvo Auto Bruno.

doradca ds. kluczowych klientów flotowych w Volvo Auto Bruno doradca ds. kluczowych klientów flotowych w Volvo Auto Bruno

Nowe czasy wymagają nowych rozwiązań. Jak Auto Bruno odnajduje się na rynku zachodniopomorskiego biznesu?

Naszym atutem jest wieloletnie doświadczenie. Nie każdy diler samochodowy w Polsce prowadzi sprzedaż flotową. Aby świadczyć taką usługę potrzebne są kursy, szkolenia i zewnętrzne certyfikaty. W rezultacie klienci mogą być pewni, że otrzymają wysokiej klasy obsługę decydując się na zakup samochodów do swojej firmy.

Prowadzimy sprzedaż flotową w innowacyjny sposób, dzięki czemu zaspokajamy nie tylko potrzeby transportowe firmy, ale też dostarczamy rozwiązań z obszarów HR czy employer brandingu.

W jaki sposób?

Jeden z modeli współpracy z klientami, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem, polega na tym, że firma negocjuje cenę z nami i podmiotami finansowymi, ale to pracownik podpisuje z nami umowę najmu długoterminowego na auto. To również pracownik ma możliwość wykupu samochodu po zakończeniu umowy. Pracodawca natomiast może podwyższyć pracownikowi kwotę wynagrodzenia, którą ten przeznaczy na finansowanie auta. Dla pracownika oznacza to komfort i prestiż wynikający z posiadania samochodu premium finansowanego przez pracodawcę, a używanego również w celach prywatnych na warunkach niedostępnych dla indywidualnego klienta. Firma natomiast nie musi przyjmować na siebie kosztów obsługi administracyjnej, nie musi martwić się o przeglądy czy polisy ubezpieczeniowe. Drugi model możemy wykorzystać w działaniach motywacyjnych skierowanych do zespołu. Tu firma bierze na siebie umowę najmu długoterminowego lub leasingu. Podam konkretny przykład: w pewnej firmie pracowała grupa managerów. Pięciu z najlepszymi wynikami dostało do użytkowania nasze samochody. Pozostali jeździli firmowymi autami spoza kategorii premium. Dla firmy koszt miesięcznej raty był niewiele wyższy, a pracownicy jeżdżący nowymi Volvo czuli się dowartościowani i zmotywowani do osiągania celów. W efekcie satysfakcja pracowników i prestiż firmy rosną. Takie nowe formy tworzenia firmowej floty w firmie są niezwykle cennymi narzędziami w momencie, gdy chcemy zatrzymać wartościowych pracowników. Dotyczy to m.in. branż, w których specjaliści są poszukiwani na rynku i kuszeni ofertami – np. w IT.

Wspomniał pan, że decydując się na Volvo, czyli markę premium, firma może zapłacić niewiele więcej niż za inne auta. Jak to możliwe?

Wynika to m.in. z faktu, że w przypadku Volvo utrata wartości samochodu jest wyjątkowo niska. Dodatkowo od kilku lat mamy do czynienia z rosnącymi cenami samochodów z niższych segmentów. Dzięki temu różnica w wysokości rat leasingowych czy rat wynajmu jest minimalna.  

Kto może skorzystać z tych ofert?  

Z ofert mogą skorzystać pracodawcy, którzy posiadają w swoich strukturach więcej niż 1 pracownika. Oczywiście przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą może również skorzystać z oferty flotowej Volvo Auto Bruno. Na drugim końcu skali są duże firmy potrzebujące np. floty niezawodnych samochodów dla swoich pracowników. W każdym przypadku Klient otrzymuje gwarancję bardzo dobrych warunków, a mianowicie: dedykowaną osobę do obsługi serwisowej czy samochód zastępczy na czas przeglądu. To ważne np. gdy z auta korzysta handlowiec, który nie traci w takim przypadku czasu czekając na odbiór auta. Przedsiębiorcy flotowi mają w naszym serwisie pierwszeństwo w przypadku awarii, możliwość korzystania z bardzo dobrych warunków ubezpieczenia oc i ac przygotowanych specjalnie dla flot. Atrakcyjnie prezentuje się też nasz pakiet serwisowy, który może obejmować car detailing, co w praktyce pozwala zniwelować zużycie auta i podnieść jego wartość w momencie wykupu. Pamiętajmy też, że Volvo daje dożywotnią gwarancję na wszystkie oryginalne części i ich montaż, co znacznie obniża koszty użytkowania samochodu.





Jak sprzedaje się samochody w czasie pandemicznych obostrzeń?

 Działamy stacjonarnie, w salonie, przestrzegając zaleceń sanitarnych, ale duża część działań odbywa się również zdalnie. Tak naprawdę cały proces kupna samochodu można przeprowadzić na odległość. Dostarczamy auta do przetestowania pod drzwi klientów, umowy podpisujemy zdalnie, a przekazanie samochodów i instruktaż dla nowych użytkowników jesteśmy w stanie prowadzić wykorzystując komunikatory online. Podobnie jak w innych branżach, pandemia sprawiła, że teraz jeszcze bardziej przenieśliśmy nasze usługi do świata online. Ma to wiele dobrych stron. Zarówno marka Volvo, jak i Auto Bruno bardzo dobrze sobie poradziły w czasach koronawirusa. Wyniki za rok 2020 są porównywalne do tych z roku 2019. Spodziewamy się wręcz lekkiego wzrostu.  

Na koniec proszę opowiedzieć o samych samochodach.  

Gamę naszych samochodów stanowią auta z serii 40, 60 i 90. Seria 40 oraz 60 jest najczęściej wybierana przez klientów flotowych. Seria 90 natomiast jest popularna wśród kadry zarządzającej. Przy tej okazji mamy przyjemność poinformować, że do sprzedaży wszedł model w pełni elektryczny a jest to Volvo XC40. Będzie ono dostępne od przyszłego roku. Zachęcamy do kontaktu z nami.

AUTO BRUNO
ul. Pomorska 115 B
70-812 Szczecin
autobruno.dealervolvo.pl


Kamil Mielcarek
Doradca ds. Sprzedaży Flotowej
tel. 799 025 150
k.mielcarek@autobruno.dealervolvo.pl

Grzegorz Majtas
Doradca ds. Sprzedaży Flotowej
tel. 500 872 054
g.majtas@autobruno.dealervolvo.pl

 

 

artykuł promocyjny

aktualizowano: 2020-12-10 11:31
Wszystkich rekordów:

Społeczność