Prezentacje

Prezentacje 2015-03-05

VIP w podróży – nowa jakość przewozów

Komfortowe służbowe auta bez wątpienia podnoszą prestiż firmy i pełnią funkcję reprezentacyjną. Ich utrzymanie oznacza jednak stałe koszty, nawet jeśli są wykorzystywane zaledwie kilka razy w roku. Tankowania, ubezpieczenia, przeglądów, a często także rat leasingowych, po prostu uniknąć się nie da. A równie wygodne, prestiżowe, i znacznie tańsze rozwiązanie jest w zasięgu ręki: wystarczy wynająć samochód klasy VIP. Korzysta z tego coraz więcej podmiotów, którym swoją ofertą służy PKS Szczecin.

PKS Szczecin wymagającym gościom proponuje szeroką gamę komfortowych pojazdów spod znaku Mercedesa PKS Szczecin wymagającym gościom proponuje szeroką gamę komfortowych pojazdów spod znaku Mercedesa

Firma, za którą stają lata doświadczeń, kapitał ludzki i elastyczność, po raz kolejny udowodniła, że nie ma trudnych rynków. Trzeba wiedzieć, czego oczekuje klient, mieć szeroki wachlarz usług i szybko reagować na potrzeby klienta. Taka wszechstronność i elastyczność ponownie  owocują. PKS Szczecin świadczy regularne przewozy osób pomiędzy Szczecinem a berlińskimi lotniskami. W tym sektorze usług konkurencja jest duża, a niemieckie przepisy restrykcyjne. Ale zakup nowych pojazdów, stałe podnoszenie jakości usług, szkolenia kierowców i szybka reakcja na potrzeby klienta także w tym sektorze przyniosły efekty. Liczba codziennych, regularnych połączeń ze Szczecina na lotniska w stolicy Niemiec właśnie wzrosła, a klientów stale przybywa. Bo tam, podobnie jak w przypadku przewozów indywidualnych, świadczonych pojazdami klasy VIP, obowiązują przede wszystkim solidność, rzetelność i punktualność.

- Pomysł z komfortowymi, jedno- lub kilkuosobowymi przewozami na dowolnej trasie jest nowością w naszej ofercie - mówi Henryk Leszczyński, prezes PKS Szczecin. - Dostrzegliśmy interesujący segment na rynku przewozów i wykorzystaliśmy to zapotrzebowanie klientów. Dzięki szerokiej działalności, jaką od dziesięcioleci prowadzimy w regionie, kraju, ale także w Zachodniej Europie i zdobytym doświadczeniom, byliśmy w stanie sprostać wyzwaniu. Nasz park pojazdów, nie tylko w klasie VIP, podobnie zresztą jak pakiet usług, stale się rozrasta - by sprostać wymaganiom rynku.

Od początku szefom spółek, biznesmenom i zagranicznym gościom zaproponowano szeroką gamę komfortowych, wygodnych i klimatyzowanych pojazdów spod znaku mercedesa, które są w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Idea przewozów indywidualnych, które szczecińska firma wprowadziła do swej bogatej oferty i wysoki poziom świadczonych usług, zobowiązują. Usługa w rozsądnej cenie w niczym nie przypomina zamówienia przypadkowej taksówki.

- Przy stałym kontrakcie jesteśmy w stanie spełnić niemal każde indywidualne życzenie – zapewnia prezes Henryk Leszczyński. – Jeden z naszych stałych klientów zażyczył sobie... konkretny rodzaj i markę opon. Realizacja takiego zlecenia to dla nas żaden problem. W naszej bazie przy ul. Heyki 4 mamy m.in. stację diagnostyczną i serwis opon, zatem zamówienie konkretnego modelu i wymiana ogumienia odbyły się na czas.

Klient może także zamówić konkretny model z bogatej i komfortowej floty, w skład której wchodzą wyłącznie samochody marki Mercedes, mogące pomieścić od 3 do 8 pasażerów. Wszystkie pojazdy są tej samej marki, o podobnym standardzie, jeśli jednak klient upodobał sobie konkretny samochód, spełniamy jego życzenie.

- Dla naszego zespołu nie stanowi to problemu - zapewnia prezes Henryk Leszczyński. - Podobnie jak elastyczni jesteśmy odnośnie preferencji wobec kierowcy. Choć znają języki obce, stale przechodzą odpowiednie szkolenia, mają opanowane bezpieczne techniki jazdy, a poruszanie się po zagranicznych trasach nie stanowi dla nich żadnych problemów, niektórzy klienci mają swoich ulubionych kierowców i robimy wszystko, by zadowolony klient był obsługiwany przez osobę, która mu przypadał do gustu.

A to, wbrew pozorom, ważna rzecz. Są klienci, którym odpowiada konkretny styl jazdy czy aparycja konkretnego prowadzącego i jego towarzystwie podróż znoszą najbardziej komfortowo. Są tacy, którzy mają na trasie ulubioną restaurację, a w niej preferują jeden posiłek z całej karty. Stały kierowca zna upodobania swojego klienta i wie, że po prostu w ulubionym miejscu trzeba się zatrzymać w jednym, konkretnym celu. Kierowca wie dokładnie, co ma zamówić i zapewnić na dalszą podróż. Klienci to szanują, cenią i do limuzyn z PKS Szczecin chętnie powracają.

Przedsiębiorstwo Komunikacji
Samochodowej w Szczecinie Sp. z o.o.

ul. Heyki 4
70-631 Szczecin
Tel.:  +48 / 91 46 23 873
Fax:  +48 / 91 46 23 408
www.pks.szczecin.pl
e-mail: info@pks.szczecin.pl

artykuł promocyjny

aktualizowano: 2015-03-05 17:52
Wszystkich rekordów:

Społeczność