Po godzinach

Po godzinach 2009-03-03

Wygraj książkę na Dzień Kobiet!



Kreowanie Wizerunku... zrób dla siebie jeszcze więcej Kreowanie Wizerunku... zrób dla siebie jeszcze więcej

Książka „Kreowanie wizerunku... zrób dla siebie jeszcze więcej" to poradnik dla każdej kobiety, która pragnie udoskonalić, zweryfikować czy wykreować profesjonalny i spójny wizerunek.

Wspólnie z jej autorką, Sylwią Majewską, właścicielką firmy szkoleniowej Profi Biznes Group, mamy dla Państwa pięć egzemplarzy książki. Aby otrzymać książkę, należy wysłać maila zatytułowanego „Kreowanie wizerunku” na adres redakcja@szczecinbiznes.pl. W treści maila proszę podać swoje imię i nazwisko.

Wśród osób, które przyślą nam zgłoszenia, 8 marca, w Dzień Kobiet, wylosujemy pięć osób, które otrzymają książkę. Zwycięzców poinformujemy o tym jak i gdzie odebrać książki.

Czytelniczki portalu Szczecinbiznes.pl, którym nie poszczęści się w losowaniu mogą zamówić książkę przez internet, na stronie firmy Profi Biznes Group. Książki dostępne są również w salonach firmy Caterina Collection. Cena książki to 57 zł.

- Każda z nas ma swój własny wizerunek. Ale czy jesteś pewna, że inni odbierają Cię tak, jak byś chciała? Chcesz być postrzegana jako osoba „na poziomie”, perfekcyjna, pewna siebie. Ale skąd pewność, że tak właśnie widzą Cię inni - przekonuje Sylwia Majewska. - Czytając tę książkę, dowiesz się krok po kroku jak stworzyć własną markę, poznasz swoje mocne strony, umocnisz w sobie poczucie własnej wartości. Poznasz zasady komunikacji, etykiety, savoir vivre'u, dress-code i ich znaczenie. Przekonasz się, że odpowiednio wykreowany przez Ciebie wizerunek jest mocnym narzędziem osiągania sukcesów.

Autorka przekonuje, że podstawą kreacji własnego wizerunku jest poznanie i zaakceptowanie samej siebie. Mają w tym pomóc zawarte w książce testy i ćwiczenia służące określeniu samooceny oraz swoich mocnych i słabych stron.

Kolejne rozdziały poświęcone są komunikacji niewerbalnej, w tym sile drzemiącej mowie ciała. Sylwia Majewska pisze sporo o etykiecie w biznesie. Podaje nie tylko przykłady niewłaściwych i poprawnych zachowań podczas pierwszego kontaktu z klientami, ale wyjaśnia m. in. niuanse dotyczące zachowania się podczas oficjalnej kolacji. Dowiemy się więc jakie wina podajemy do jakich dań, czy jak, zgodnie z etykietą, jeść ślimaki i ostrygi.

Ostatni rozdział poświęcony jest wizerunkowi kobiety biznesu. Autorka dzieli panie według typu urody i proponuje dla nich odpowiednie kolory, fryzury i styl ubioru. Sporo miejsca poświęca doborowi futer i kożuchów.

Sylwia Majewska jest trenerem biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności medialnych, prezentacyjnych i interpersonalnych. Jej firma Profi Biznes Group prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych, administracyjnych firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży, psychologii obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego i politycznego. Specjalizuje się w profesjonalnej obsłudze klienta, etykiecie biznesowej, protokole dyplomatycznym. Ukończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim. Jest absolwentką Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie, w zakresie protokołu dyplomatycznego, ukończyła również Uniwersytet Wrocławski (Komunikacja i kreowanie wizerunku publicznego). Doświadczenie zawodowe zdobywała  w amerykańskiej firmie American Real Estate, Agencji Public Relations ART-FLASH i w firmie szkoleniowej Personality Training Studio w Warszawie.

SG

utworzono : 2009-03-03 16:21
Wszystkich rekordów:

Społeczność