Prezentacje

Prezentacje 2013-02-28

Bank BGŻ dla mikro- i małych firm

Rozmowa z Hanną Pietruszczak, dyrektorem Oddziału Operacyjnego Banku BGŻ w Szczecinie.

Czy małe firmy są ważnym klientem dla Banku BGŻ?

Małe i średnie przedsiębiorstwa to bardzo ważny segment dla Banku. Nasze produkty i usługi specjalnie dedykowane firmom z segmentu mikroprzedsiębiorstw oraz MSP dostarczają wygodnych oraz zyskownych rozwiązań dostosowanych do potrzeb i specyfiki tych firm.  Produkty opracowaliśmy w odpowiedzi na wyraźne sygnały firm poszukujących sprawnej obsługi, prostych i szybkich procedur, małej ilości dokumentów i minimum formalności.

Mając na uwadze dużą konkurencję bankową, proszę powiedzieć, jakie są oczekiwania małych i średnich wobec  banków?
Myślę, że można wziąć pod uwagę trzy główne aspekty. Pierwszy to ograniczenie ilości dokumentów wymaganych do otwarcia rachunku, bądź uzyskania kredytu. Drugi to szybkość obsługi, czyli szybkość uzyskania decyzji w danej sprawie. I ostatnia rzecz - doradztwo w zakresie pozyskania środków finansowych, jak również lokowania nadwyżek pieniężnych i przeprowadzania rozliczeń.

Bank BGŻ w połowie marca wprowadził do oferty kompleksową i nowoczesną ofertę pakietów dla przedsiębiorstw i rolników. Na czym polega zmiana, bo przecież wcześniej bank miał już w ofercie pakiety?

Każdy z siedmiu  wprowadzonych pakietów obejmuje  gamę produktów dostosowanych do zróżnicowanych grup klientów. Nastąpiło zatem wyraźne zróżnicowanie zawartości pakietów. Oferujemy pakiety zarówno dla firm korzystających z podstawowych produktów, realizujących w większości obrót gotówkowy, jak i dla firm zainteresowanych specjalistycznymi usługami. Niezależnie od rodzaju pakietu, jaki przedsiębiorca zdecyduje się wybrać, w każdym z nich otrzyma rachunek bieżący, bankowość elektroniczną i produkty do lokowania nadwyżek pieniężnych. Jednocześnie nie zapominamy o klientach, którzy w szybki i wygodny sposób chcą uzyskać dodatkowe środki. Dla nich stworzyliśmy pakiet Biznes Lider Plus z szybkodostępnym debetem, przy zachowaniu minimum formalności.

Do jakich grup klientów skierowana jest nowa oferta? Jakich nowych klientów bank chce pozyskać?

Bank BGŻ obsługuje wszystkie segmenty klientów instytucjonalnych,  natomiast nowa oferta pakietowa adresowana jest głównie dla klientów z segmentu Mikro oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Poza tym nie zapominamy, a wręcz wzmacniamy swoją ofertę w sektorze Agro. Dla wymagających rolników skonstruowaliśmy pakiet Agro Lider Prestiż. Skupiliśmy się w nim nie tylko na ofercie stricte bankowej, ale również doradczej. Klienci posiadający ten pakiet otrzymują AgroTydzień - biuletyn elektroniczny o charakterze informacyjno-poradnikowym redagowany przez specjalistów Banku BGŻ.

Nowością jest darmowy Pakiet Społeczny Lider. Dla kogo on jest skierowany?

Dedykowany jest dla organizacji pożytku publicznego. Jako bank społecznie zaangażowany staramy się pomagać i aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnych społeczności.

Jakie efekty sprzedażowe bank chce osiągnąć dzięki nowej ofercie?

Chcemy wzmocnić swoją pozycję w segmencie Mikro firm i  Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Chcemy być bankiem pierwszego wyboru dla klientów z miast do 250 tys. mieszkańców. Znamy tych klientów, wiemy  czego potrzebują   a zatem jesteśmy im w stanie zaoferować dobrze dostosowane i atrakcyjne usługi. Oczywiście nie zapominamy o naszych korzeniach i chcemy umacniać naszą pozycję  lidera i eksperta w sektorze Agro.

Proszę przybliżyć naszym czytelnikom działalność Oddziału.

Siedziba Oddziału Operacyjnego Banku BGŻ w Szczecinie mieści się przy placu Lotników. Obsługujemy tu klientów indywidualnych, klientów VIP oraz przedsiębiorców.  Oddziałowi Operacyjnemu podlegają oddziały przy ul. Ku Słońcu i przy ul. Iwaszkiewicza oraz oddziały w Policach i Gryfinie. Łącznie pracuje w nich ok. 40 osób.

Novotel

Bank BGŻ
Pl. Lotników 3B
70-414 Szczecin
e-mail: O.Szczecin-Sekret@bgz.pl
Tel.: 91 433-19-10
www.bgz.pl

 

artykuł promocyjny

aktualizowano: 2013-03-12 22:52
Wszystkich rekordów:

Społeczność