Informacje
arvato Polska zatrudni kolejnych 50 osób
Pracownicy telefonicznej obsługi klienta znajdą pracę w szczecińskim oddziale firmy przy al. Piastów.
Firma arvato Polska, utworzona w Polsce w 1994 roku i wchodząca w skład koncernu Bertelsmann, od dziesięciu lat prowadzi i rozwija w Szczecinie wielojęzyczne contact center, które obsługuje światowe koncerny. Obecnie pracuje w nim 300 osób, ale do końca tego roku przedsiębiorstwo planuje zwiększyć zatrudnienie do ponad 350 osób do końca 2015 roku.
- W tej chwili w Szczecinie poszukujemy głównie osób ze znajomością języka angielskiego, ale nie oznacza to, że nie zatrudniamy osób posługujących się innymi językami obcymi. Obsługujemy klientów w 14 językach - głównie z Europy, ale także z obu Ameryk, Afryki Płn. oraz Bliskiego Wschodu – wyjaśnia Piotr Pieślak, dyrektor contact center ds. nearshore.
Potencjalni pracownicy nie muszą mieć doświadczenia zawodowego - najważniejsza jest dobra znajomość języka obcego oraz komunikatywność. Dlatego oferta firmy kierowana jest również do obcokrajowców mieszkających w Szczecinie, którym arvato zapewnia pracę w międzynarodowym środowisku.
Przedstawiciele arvato Polska nie zdradzają nawet orientacyjnego poziomu wynagrodzeń proponowanych nowym pracownikom, zasłaniając się tajemnica handlową.
Piotr Pieślak zapowiada "zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem, a także świadczenia pozapłacowe, spośród których pracownik może wybrać kartę sportową, opiekę medyczną bądź kartę podarunkową" oraz wewnętrzny program szkoleń.
Firma oferuje również dodatek relokacyjny dla pracowników, którzy zdecydują się przeprowadzić do Szczecina. Jest on wypłacany przez pierwsze pół roku razem z pensją, co ułatwia start w nowym miejscu zamieszkania. Ponadto pracownicy arvato mają możliwość wzięcia udziału w wielu inicjatywach im dedykowanych - jak na przykład losowanie biletów do kina lub teatru, okazjonalne słodkie upominki, imprezy integracyjne czy konkursy firmowe.
arvato Polska wchodzi w skład grupy arvato AG i jest częścią międzynarodowego koncernu medialnego Bertelsmann SE & Co. KGaA. Od 1994 roku firma świadczy kompleksowe usługi outsourcingowe w zakresie trzech obszarów: SCM (logistyka kontraktowa, obsługa programów lojalnościowych, e-commerce, healthcare), CRM (wielokanałowa obsługa klientów - call/contact center, back office, telesprzedaż) oraz FS (specjalistyczne usługi finansowe: faktoring, monitoring należności, windykacja, postępowanie sądowe i egzekucyjne, zakup wierzytelności, BPO finansowe, risk management). W dziesięciu lokalizacjach w Polsce zatrudnia ponad 2,2 tys. pracowników.
mab