Informacje

Informacje 2017-01-16

Szczecin promuje w Polsce oferty pracy zachodniopomorskich firm

Magistrat rozpoczął we współpracy z ponad 30 przedstawicielami sektora e-commerce, BPO, IT, produkcyjnego i HR kampanię zachęcającą mieszkańców północnej i zachodniej Polski do przeprowadzki i pracy w Szczecinie i okolicach.

Konferencja promująca  kampanię www.kariera.szczecin.eu. Od lewej: Kinga Mejza (KK Wind Solutions Polska), Agata Wydmańska (Fiege), Marek Kubik, prezes ARMS,  Piotr Krzystek, prezydent Szczecina, Marzena Więckowska (Amazon) Anna Miśko (Home.pl), Marcin Szulga (Asseco Data Systems) /fot.: mab / Konferencja promująca kampanię www.kariera.szczecin.eu. Od lewej: Kinga Mejza (KK Wind Solutions Polska), Agata Wydmańska (Fiege), Marek Kubik, prezes ARMS, Piotr Krzystek, prezydent Szczecina, Marzena Więckowska (Amazon) Anna Miśko (Home.pl), Marcin Szulga (Asseco Data Systems) /fot.: mab /

Od 16 stycznia do końca miesiąca w Onecie, Wirtualnej Polsce, Pracuj.pl i Gratka.pl pojawiły się banery reklamowe z hasłem kampanii „Jest praca w dobrym klimacie“, które kierują do serwisu kampanii www.kariera.szczecin.eu. To właśnie tam można znaleźć informacje na temat akcji oraz loga 34 kluczowych firm i instytucji, które rekrutują w Szczecinie i które zaangażowały się w kampanię. Są to między innymi partnerzy strategiczni – Amazon, Zalando, KK Wind Solutions, Asseco Data Systems i home.pl. Po kliknięciu na logo przenosimy się na strony rekrutacyjne danej firmy.

– Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu większość ofert pracy, które są obecnie dostępne w naszym regionie. Pozwoli to mieszkańcom na szybkie i skuteczne ich przeglądanie – mówi Marek Kubik, prezes Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej, miejskiej spółki, która organizuje i promuje kampanię.

O akcji informują także 30 sekundowe spoty, które pojawią się na antenie Polskiego Radia Szczecin, Polskiego Radia Koszalin, Radia Zielona Góra oraz 34 bilbordy, które zawisły w głównych miastach województwa zachodniopomorskiego (w Gorzowie, Pile, Koszalinie, Szczecinie i Stargardzie). Łączny koszt kampanii to 90 tys. zł.

Bodźcem do przeprowadzenia kampanii i szeregu nowych działań na rzecz lokalnego biznesu było pojawienie się dwóch nowych inwestycji na terenie metropolii szczecińskiej – marki Zalando i Amazon, światowych firm z branży e-commerce (łącznie obie firmy szukają 2000 pracowników) oraz rozwój kluczowych dla regionu branż – m.in. sektorów IT, BPO i energetyki odnawialnej.

– Czasy się zmieniły. Dziś to nie pracownik szuka pracodawcy tylko pracodawca ma problem ze znalezieniem pracowników – mówi prezydent Szczecina, Piotr Krzystek. – Dla miasta jest to naturalne, że musimy wesprzeć nowych inwestorów w tych poszukiwaniach. Kilka tysięcy nowych miejsc pracy to niebagatelna liczba.

Firmy zainteresowane przyłączeniem się do akcji i zamieszczeniom linku do swoich ogłoszeń mogą skontaktować się z Agencją Rozwoju Metropolii Szczecińskiej.

mab

Tematy: Szczecin (597) | praca (39) |
aktualizowano: 2017-01-24 15:49
Wszystkich rekordów:

Społeczność