Informacje

Informacje 2016-01-20

Ostatnie bilety na Marketing Trends 2016!

Jak odnieść sukces będąc młodą firmą na rynku? Jak tworzyć komunikację, żeby trafić do konsumenta? Jak korzystać z nowoczesnych technologii i zbudować rozpoznawalną markę? Na te pytania odpowie aż piętnastu ekspertów z całej Polski. 

Tak dużej konferencji dotyczącej reklamy, komunikacji i nowych mediów jeszcze w Szczecinie nie było. Marketing Trends 2016 odbędzie się w najbliższy weekend, 23 i 24 stycznia, więc to już ostatnia szansa na zakup biletów i udział w wydarzeniu. Konferencja odbędzie się w formule “learn & practice”, będzie więc połączeniem wykładów i warsztatów. 
 
15 najlepszych ekspertów i praktyków
 
Pierwszego dnia czeka nas aż dziesięć prelekcji, które poprowadzą m.in.: Jacek Kotarbiński - uznany autorytet w świecie marketingu, ekonomista, wykładowca i konsultant zarządów, Artur Kurasiński - przedsiębiorca, inwestor, mentor, twórca Aula Polska, Yuri Drabent - dyrektor kreatywny Isobar Polska, współtwórca polskiego rynku social media marketingu, Człowiek Roku Polskiego Internetu 2012, czy Piotr Bucki - researcher, badacz trendów, twórca niesamowitych strategii zarówno dla polskich jak i zagranicznych klientów.
 
Oprócz nich spotkamy także autorów sukcesów takich marek, jak: Brand24 - narzędzia do monitoringu sieci, którego używa nawet Biały Dom, FreshMaila - najszybciej rozwijającej się polskiej platformy do profesjonalnego mailingu, czy AbstrachujeTV - jednego z najpopularniejszych kanałów na YouTube wchodzącego w skład sieci LifeTube. 
 
Nie tylko wykłady
 
Drugi dzień zapowiada się niemniej ciekawie. Uczestnicy konferencji będą mogli wybrać cztery z ośmiu praktycznych warsztatów, które pozwolą im sprawniej poruszać się po tematach związanych z Google Analytics, tworzenia strategii komunikacji, content marketingu, e-mail marketingu, social media i obecności w sieci. 
 
Inspirujące wnętrza 
 
Organizatorzy Marketing Trends 2016, którzy w ubiegłym roku przygotowali cieszący się ogromną popularnością Inspiration Day Show, zadbali o każdy szczegół nowego wydarzenia. Konferencja odbędzie się w dwóch wyjątkowych miejscach - Hotelu DANA, mieszczącym się w prawie stuletnim, zabytkowym budynku, który niedawno został odnowiony i oddany do użytku, oraz Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego, łączącego w sobie funkcje jednostki naukowej, placówki edukacyjnej, ośrodka badawczo-rozwojowego, centrum transferu wiedzy i technologii, inkubatora przedsiębiorczości oraz instytucji otoczenia biznesu.
 
Niespodzianki dla uczestników
 
Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma pakiet konferencyjny, certyfikat oraz lunch przygotowany przez szefa kuchni restauracji Hotelu DANA. Dodatkowo organizatorzy i prelegenci przygotowali promocyjne oferty na swoje usługi, takie jak kampanie mailingowe czy reklamowe, oraz specjalne niespodzianki i prezenty, które skutecznie wesprą działania marketingowe i biznesowe. 
 
Aplikacja na smartfony
 
Jak dojechać na warsztaty, sprawdzić początek najbardziej wyczekiwanych wykładów albo poznać wszystkich prelegentów? Wszystkie informacje dostępne są na stronie www.marketing2016.pl oraz w dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne.
 
Aplikacja Marketing Trends 2016 jest dostępna do pobrania pod linkami: https://itunes.apple.com/pl/app/marketing-trends-2016/id1072809775?mt=8 (App Store) oraz https://play.google.com/store/apps/details?id=com.spotbeans.marketingtrends2016 (Google Play).
 
Wydarzenie można śledzić także na Facebooku www.facebook.com/marketingszczecin
 
Organizatorem Marketing Trends 2016 jest Levels s.c., twórca Inspiration Day Show. Partnerem merytorycznym wydarzenia została agencja komunikacji interaktywnej SO FINE, partnerem technologicznym Spot Beans, a partnerami organizacyjnymi Hotel DANA Business & Conference oraz Service Inter-Lab Uniwersytetu Szczecińskiego. 
 
red
aktualizowano: 2016-01-23 16:16
Wszystkich rekordów:

Społeczność