Informacje
Naucz się marketingu od najlepszych
Czołówka polskich marketingowców podzieli się wiedzą z przedsiębiorcami i menedżerami zachodniopomorskich firm podczas konferencji Marketing Trends 2016, która odbędzie się 23 i 24 stycznia w Szczecinie.
Małym i średnim przedsiębiorcom, którzy planują zwiększyć swoją wiedzę na temat marketingu udział w konferencji pomoże w racjonalizowaniu wydatków oraz tworzyć trafione kreacje i kampanie marketingowe.
Pierwszy Marketing Trends dzień to konferencja w szczecińskim hotelu Dana, podczas której prelegenci przedstawią najnowsze trendy w marketningu. Dodatkowo uczestnicy dowiedzą się m.in. jak właściwie tworzyć treści dla klientów, planować budżety, budować relacje z klientami i dziennikarzami, a nawet co łączy Leonardo da Vinci i bohaterów Star Wars.
Drugi dzień to wyjątkowe warsztaty (weźmie w nich udział łącznie maksymalnie 100 osób) w mniejszych grupach, gdzie aspekty marketingowe będą przedstawiane w praktycznym ujęciu. Tego dnia w Service Inter-Lab na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego odbędą się warsztaty dotyczące m. in. google analytics, content marketingu, mailingu, video marketingu i social media.
Na liście prelegentów i prowadzących warsztaty są:
- Karol Dziedzic, uznany specjalista analityki internetowej, współodpowiedzialny za globalny sukces Brand24
- Artur Kurasiński, przedsiębiorca, inwestor, mentor, twórca Aula Polska
- Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Isobar Polska, współtwórca polskiego rynku social media marketingu
- Marcin Maj, ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji
- Jacek Kotarbiński, autorytet w świecie marketingu, ekonomista, wykładowca, konsultant zarządów
- Piotr Bucki, badacz trendów, twórca niesamowitych strategii zarówno dla polskich jak i zagranicznych klientów
- Paweł Strykowski, współtwórca platformy Whitepress zajmującej się content marketingiem
- Kamil Bolek, twórca strategii komunikacji, odpowiedzialny za PR klientów i firmy LifeTube
- Paweł Sala, ekspert e-mail marketingu, współtwórca FreshMaila
- Artur Gnat, specjalista od brandingu i budowania marek
- Dominik Wartecki, właściciel jednej z największych agencji marketingowych w Polsce
Jak zdradzają organizatorzy, lista jeszcze się wydłuży.
- Marketing Trends jest niecodzienną okazją do spotkania w jednym miejscu najbardziej cenionych ekspertów i praktyków w dziedzinie marketingu z całego kraju. Uczestnicy wydarzenia otrzymają olbrzymią dawkę praktycznej wiedzy podanej w ciekawy i przystępny sposób - mówi Konrad Dembczyński, współwłaściciel firmy Levels, organizatora wydarzenia.
Twórcy MT2016 stawiają sobie za cel stworzenie wydarzenia, które będzie stało nie tylko na wysokim poziomie merytorycznym, ale też organizacyjnym.
- Zdajemy sobie sprawę, że to dobra okazja do nawiązania relacji biznesowych i wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami, wśród których nie zabraknie ciekawych postaci ze świata biznesu. Chcemy to ułatwić, zapewniając komfortowe warunki i skłąniające do kuluarowych rozmów przerwy na lunch, czy kawę - dodaje Michał Hamera, współwłaściciel firmy Levels, organizatora wydarzenia.
Większość z 250 wejściówek na konferencję została już sprzedana.
- Biorąc pod uwage zainteresowanie i fakt, że to pierwsze tak duże branżowe wydarzenie w zachodniej części Polski, liczymy na to, że na stałe wpiszemy się w kalendarz wydarzeń w Szczecinie - mówi Konrad Dembczyński.
Więcej informacji o programie Marketing Trends 2016 oraz o kupnie wejściówek na wydarzenie znaleźć można na stronie internetowej konferencji i na Facebooku
Szczecinbiznes.pl jest patronem medialnym Marketing Trends 2016
SG