Informacje
Z FROME o klientach
Segmentacja rynku i wybór klienta docelowego będzie tematem przewodnim drugiego spotkania Fundacji Frome, które odbędzie się w środę 20 czerwca w Creo Clubie przy ul. E. Plater 6 w Szczecinie.
Pierwsze spotkanie Fundacji FROME
/fot.: archiwum /
Na pytania o to jak wybierać klientów i co im oferować aby osiągnąć jak najlepsze efekty biznesowe opowie konsultantka firm, dr Anna Szwajlik. W drugiej części spotkania red. Jolanta Kowalewska, dziennikarka Gazety Wyborczej i TVP Szczecin omówi bieżące wydarzenia, które mają miejsce w Szczecinie.
Organizatorem spotkania jest Fundacja Rozwoju Menedżerów FROME założona przez Agnieszkę Pieczyńską. Fundacja ma pomagać rozwijać się menedżerom poprzez wymianę doświadczeń i kontakt z ekspertami z różnych dziedzin biznesu.
Liczba miejsc na spotkaniu jest ograniczona, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Chętni mogą zgłaszać udział pisząc na adres biuro@pieczynska.com.pl. W mailu należy podać imię, nazwisko i telefon kontaktowy. Organizatorzy potwierdzą możliwość wzięcia udziału zwrotnym mailem.
SG

