Informacje

Informacje 2017-07-31

Szef Netto Polska odchodzi ze stanowiska

Kent Fogh Petersen 31 lipca zrezygnował z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska. Do czasu rekrutacji jego następcy spółką będzie zarządzał Alan Jensen, dyrektor IT w Dansk Supermarked Group.
Kent Fogh Petersen /fot.: Mat. Netto Polska / Kent Fogh Petersen /fot.: Mat. Netto Polska /
Informację potwierdziło biuro prasowe spółki. W przesłanym przez nie komunikacie jest cytat z wypowiedzi odchodzącego dyrektora: „- To było 25 dobrych lat w Dansk Supermarked Group ze wspaniałymi współpracownikami i ciekawymi wyzwaniami. Cieszę się, że miałem okazję budować Netto Polska, ale teraz nadszedł czas, aby spróbować innych rzeczy i podjąć nowe wyzwania - mówi Kent Fogh Petersen”.
 
Jest także wypowiedź, wiceprezesa Netto International: „- Chciałbym podziękować Kentowi za wiele lat wspólnej pracy w Dansk Supermarked Group i Netto – mówi Morten Møberg Nielsen, wiceprezes Netto International. - Przez ostatnie lata był motorem rozwoju i to dzięki niemu Netto zajmuje swoją dzisiejszą pozycję w Polsce. Mamy wielkie ambicje co do Netto Polska, a w najbliższych latach chcemy przyspieszyć tempo naszej ekspansji w Polsce. Teraz musimy zrekrutować osobę, odpowiednią na stanowisko dyrektora generalnego, ze wszystkimi umiejętnościami i zdolnościami niezbędnymi do odniesienia sukcesu i osiągnięcia wszystkich naszych ambitnych celów w Polsce”.
 
Biuro prasowe informuje, że w okresie przejściowym Netto Polska będzie tymczasowo zarządzane przez Alana Jensena, obecnie dyrektora IT w Dansk Supermarked Group. Będzie on łączył dotychczasową funkcję z nowym zadaniem. 
Alan Jensen ma wieloletnie doświadczenie w Dansk Supermarked Group. Wcześniej był m. in. dyrektorem Zakupów. 
 
Netto Polska to duńska sieć handlowa obecna na polskim rynku od 22 lat. Jej polska centrala mieści się w Motańcu pod Szczecinem. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne. Zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. 
„Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech” - podaje biuro prasowe.
 
redata
 
aktualizowano: 2017-08-08 13:49
Wszystkich rekordów:

Społeczność