Informacje

Informacje 2016-01-23

Marketing Trends 2016 - zaczęło się

Hotel Dana, na scenie marketingowcy z różnych dziedzin, na widowni - pracownicy działów promocji wielu firm i agencji reklamowych ze Szczecina, Polski i Niemiec.

Paweł Strykowski /fot.: mab / Paweł Strykowski /fot.: mab /
Konrad Dembczyński i Michał Hamera  /fot.: mab /
Konrad Dembczyński i Michał Hamera
/fot.: mab /
Marcin Maj  /fot.: mab /
Marcin Maj
/fot.: mab /
Paulina Wyrębowska  /fot.: mab /
Paulina Wyrębowska
/fot.: mab /
Marketing Trends 2016  /fot.: mab /
Marketing Trends 2016
/fot.: mab /
Karol Dziedzic  /fot.: mab /
Karol Dziedzic
/fot.: mab /
Kamil Bolek  /fot.: mab /
Kamil Bolek
/fot.: mab /
Rafał Masny  /fot.: mab /
Rafał Masny
/fot.: mab /

Do wykorzystywania wykształconych na drodze ewolucji właściwości ludzkiego mózgu w działaniach promocyjnych namawiał Marcin Maj, ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji.

Paulina Wyrębowska, specjalistka od e-mail marketingu z FreshMailem pokazała jak wykorzystać systemy mailingowe do komunikacji z klientami - m.in. na przykładzie kampanii realizowanej dla sklepu sportowego. W meandry Google Analytics, które można wykorzystać w połączeniu z wieloma innymi rozwiązaniami - np. systemem mailingowym czy CRM, wprowadzał Karol Dziedzic, uznany specjalista analityki internetowej, współodpowiedzialny za globalny sukces Brand24.

O tym, że content wideo w marketingu to przyszłość (gigantyczna i rosnąca popularność, łatwość odbioru) i że to w niego inwestują duże firmy przekonywał Kamil Bolek z firmy LifeTube współpracującej ze znanymi polskimi youtuberami. Tych ostatnich reprezentował Rafał Masny, współtwórca kanału Abstrachuje.TV, który subskrybuje ponad 2 mln osób. Abstrachuje.TV to dzisiaj wręcz instytucja pracująca na zlecenie znanych marek.

Dzisiaj jeszcze kilka kolejnych wystąpień. Jutro - warsztaty w Service Inter-LAB.

SG

aktualizowano: 2016-01-26 15:42
Wszystkich rekordów:

Społeczność