Informacje
Marketing Trends 2016 - zaczęło się
Hotel Dana, na scenie marketingowcy z różnych dziedzin, na widowni - pracownicy działów promocji wielu firm i agencji reklamowych ze Szczecina, Polski i Niemiec.
Do wykorzystywania wykształconych na drodze ewolucji właściwości ludzkiego mózgu w działaniach promocyjnych namawiał Marcin Maj, ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji.
Paulina Wyrębowska, specjalistka od e-mail marketingu z FreshMailem pokazała jak wykorzystać systemy mailingowe do komunikacji z klientami - m.in. na przykładzie kampanii realizowanej dla sklepu sportowego. W meandry Google Analytics, które można wykorzystać w połączeniu z wieloma innymi rozwiązaniami - np. systemem mailingowym czy CRM, wprowadzał Karol Dziedzic, uznany specjalista analityki internetowej, współodpowiedzialny za globalny sukces Brand24.
O tym, że content wideo w marketingu to przyszłość (gigantyczna i rosnąca popularność, łatwość odbioru) i że to w niego inwestują duże firmy przekonywał Kamil Bolek z firmy LifeTube współpracującej ze znanymi polskimi youtuberami. Tych ostatnich reprezentował Rafał Masny, współtwórca kanału Abstrachuje.TV, który subskrybuje ponad 2 mln osób. Abstrachuje.TV to dzisiaj wręcz instytucja pracująca na zlecenie znanych marek.
Dzisiaj jeszcze kilka kolejnych wystąpień. Jutro - warsztaty w Service Inter-LAB.
SG