Informacje

Informacje 2016-02-19

Netcamp o e-commerce i e-marketingu

Jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę? Jak sprzedawać leżąc na plaży? Jak działa marketing wielokanałowy? M.in. na te pytania odpowie spotkanie Netcamp 25 lutego.
Spotkanie Netcamp odbędzie się ponownie w Hormon Cafe /fot.: archiwum / Spotkanie Netcamp odbędzie się ponownie w Hormon Cafe /fot.: archiwum /
Pierwsze w tym roku spotkanie branży rozpocznie się w najbliższy czwartek o godz. 18:00 w Hormon Cafe (ul. Monte Cassino). Tematyka Netcampu powinna tym razem zainteresować przede wszystkim osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing w sieci.
 
Siedem sprawdzonych metod zwiększenia konwersji na stronie internetowej podpowie Katarzyna Baranowska, menedżer ds. szkoleń w firmie Artefakt i kwalifikowana specjalistka Google Analytics. – Na przykładzie dobrze zaprojektowanych i zoptymalizowanych sklepów pokażę dlaczego "konwersja konwersji nierówna", jakie błędy należy eliminować i jak zwiększyć sprzedaż bez podnoszenia budżetu na reklamę – zapowiada tematykę swojej prezentacji Katarzyna Baranowska. Na co dzień zajmuje się w audytami serwisów i sklepów internetowych pod kątem SEO, optymalizacji witryn, przygotowywaniu i wdrożeniu strategii związanych z budowaniem popularności serwisów w wyszukiwarkach internetowych.
 
Digital Customer Journey to pojęcie, które przybliży Marek Cynowski. Opowie on, czym jest podróż użytkownika po cyfrowym świecie i jak marketing wielokanałowy działa w praktyce. Tworzenie i zarządzanie innowacjami konsumenckimi to jego pasja. W swojej praktyce, odpowiednie cele biznesowe osiąga właśnie w oparciu o najnowsze trendy oraz technologie internetowe. Marek Cynowski w ostatnich latach odpowiadał za eCommerce w Poczcie Polskiej, wcześniej związany był z Groupon Polska.
 
O tym, jak można sprzedawać leżąc na plaży powie Daniel Kędzierski, twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Podczas swojej prezentacji odpowie na pytania: Jak zautomatyzować pozyskiwanie osób lub firm, które są potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą? Jak przeprowadzić skuteczną kampanię do nich skierowaną (tzw. lead genaration)? Dlaczego warto targetować kampanie na cechy wspólne i korzystać z geotargetowania? Czy przyszłość lead generation to integracje i które z nich są warte zauważenia?
 
Po prezentacjach będzie czas na networking, branżowe rozmowy przy piwie i afterparty. Więcej informacji na stronie wydarzenia na Facebooku.
 
By wziąć udział w Netcampie należy wcześniej zarejestrować się na rejestracja.netcamp.pl. Dla tych osób, które nie mogą być osobiście na tym wydarzeniu, będzie transmisja online na kanale YouTube Netcampu. Tam dostępne są również nagrania z poprzednich wydarzeń.
 
Netcamp – Inspirujące spotkania IT są organizowane przez Fundację Netcamp od listopada 2007 roku. Mają one za zadanie wspieranie rozwoju i integrację branży IT w regionie.
 
ak
Tematy: know-how (80) | szkolenia (50) | Netcamp (22) |
aktualizowano: 2016-02-25 23:44
Wszystkich rekordów:

Społeczność