Informacje

Informacje 2010-10-15

Centrum Handlowe Molo zamiast Piasta

W drugiej połowie listopada zakończy się rozbudowa CH Piast przy ul. Mieszka I. Wraz z zakończeniem inwestycji, galeria zmieni również swoją nazwę.

Centrum Handlowe Molo po przebudowie będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie, a jego całkowita powierzchnia wzrośnie z 25 do 28 tys. metrów kwadratowych.

Jak przekonują właściciele centrum, zmiana jego nazwy i wizerunku jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi ono niemal od początku swojego istnienia. Nazwa Molo wpisuje się również w obecną, odnoszącą się do wody, markę Szczecina i ma nawiązywać do morskiego charakteru miasta.

Rozbudowane centrum będzie miało nowy układ sklepów, szeroki pasaż i więcej miejsc do odpoczynku. Zainstalowany zostanie nowoczesny system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu.
Poszerzona zostanie również oferta handlowa centrum Molo. Wśród nowych sklepów znajdą się takie marki odzieżowe jak H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Cropp Town i House. Ofertę gastronomiczną wzbogaci Burger King. Za proces komercjalizacji centrum odpowiedzialna jest firma DTZ.

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD, salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m kw.

Przebudowa centrum kosztować będzie ponad 16 mln złotych.

Tematy: Szczecin (597) | handel (54) |
aktualizowano: 2010-10-21 23:35
Wszystkich rekordów:

Społeczność