Informacje
RSSRekordowy rok Grupy Azoty
Całościowy zysk netto spółki za 2015 rok wyniósł blisko 692 mln zł i był wyższy od ubiegłorocznego aż o 427 mln zł. Zakład w Policach osiągnął zysk netto na poziomie 165 mln zł wobec 61 mln zł w poprzednim okresie. Tak dobrych wyników finansowych nie było jeszcze nigdy w historii.
»Ile zarabiają specjaliści i menedżerowie w Szczecinie?
Do 4 tys. zł dla specjalisty ds. obsługi klienta w branży BPO i do 25 tys. zł dla dyrektora zarządzającego zakładem produkcyjnym. Firma rekrutacyjna LSJ HR Group przygotowała zestawienie dotyczące zarobków tych grup w stolicy Pomorza Zachodniego i w okolicach.
»Będą odnawiać okna w Goleniowskim Parku Przemysłowym
Niewielka goleniowska firma z branży stolarskiej zamierza wydać ponad 500 tys. zł na wybudowanie nowej siedziby, by docelowo świadczyć usługi w całej Polsce i Europie.
»Optymistyczni finansiści
Wyniki ankiety CFO Survey i meandry dokumentowania transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi poznali dyrektorzy finansowi szczecińskich przedsiębiorstw podczas spotkania zorganizowanego 3 marca w Hotelu Dana przez Deloitte. Kolejne takie wydarzenie odbędzie się 17 marca.
»Druk 3D w Szczecinie: jedni rezygnują, inni debiutują
Na trójwymiarowym drukowaniu dla indywidualnych klientów ciężko zarobić. Lepiej wygląda sprawa w przypadku wdrażania kompleksowych rozwiązań dla firm produkcyjnych i sprzedaży urządzeń.
»Nowy dyrektor na czele KK Wind Solutions Polska
Szczecińskim oddziałem duńskiej firmy – wiodącego na świecie dostawcy systemów elektrycznych w przemyśle wiatrowym – zarządza od połowy lutego Maciej Twardowski.
»Galaxy, Outlet Park i Oxygen znów zmienią właściciela
Jeden z największych funduszy inwestycyjnych z siedzibą w RPA obejmie 75 proc. udziałów w spółce Echo Prime Properties, do której należą obiekty biurowe i handlowe. To aktywa warte prawie 1,2 mld euro.
»Gigant technologii płatniczych otwiera oddział w Szczecinie
Niemiecka firma Wincor Nixdorf od maja będzie działać w biurowcu Oxygen. Do końca roku zatrudni nawet 100 osób, docelowo ponad 300, w większości specjalistów wsparcia technicznego znających język niemiecki.
»Sukces w e-biznesie: klient złapany do sieci
Nie wystarczy wiedzieć, jaki mamy pomysł na produkt, trzeba wiedzieć, do kogo jest on adresowany i odpowiednio nakierować działania marketingowe. To wniosek ze spotkania Netcamp, które odbyło się 25 lutego.
»Netcamp o e-commerce i e-marketingu

