Informacje
Rekordowy Novotel
- Zanotowaliśmy spadek liczby gości turystycznych. Turystyka z Niemiec jest w zaniku, mniej było gości ze Skandynawii. Liczba gości z zagranicy zmniejszyła się m. in. przez mocną złotówkę - ocenia Krzysztof Arcyman, dyrektor szczecińskiego Novotelu.
Tajemnica sukcesu Novotelu tkwi w tym, że hotel specjalizuje się w obsłudze gości biznesowych oraz organizacji szkoleń i konferencji dla firm i instytucji. A ci klienci w mijającym roku dopisali.
- Mamy wielu klientów z różnych branż. Dzięki temu, gdy w którejś jest gorzej, inne częściej korzystają z naszych usług - mówi Krzysztof Arcyman. - Obserwujemy, że dobrze rozwija się goleniowska strefa ekonomiczna oraz firmy związane z energią odnawialną i budową elektrowni wiatrowych.
W tym roku hotel wprowadził kolejne udogodnienia dla gości. Od września mogą oni korzystać z bezpłatnego, bezprzewodowego internetu we wszystkich pokojach i miejscach publicznych. Również od września funkcjonuje program lojalnościowy A Club. Goście, którzy chcą wziąć w nim udział, otrzymują bezpłatną kartę, na której zbierają punkty za każdy pobyt w którymkolwiek hotelu grupy Accor na świecie, niezależnie, czy są w nim służbowo, czy prywatnie. Zebrane punkty mogą wymienić na usługi w dowolnym hotelu grupy Accor.
Plany inwestycyjne Novotelu uzależnione są od rozwoju sytuacji gospodarczej.
- Pierwszy kwartał będzie decydujący. Okaże się wtedy jakie są nastroje biznesowe i jeśli będą się poprawiać, będziemy podejmować będzie decyzje o ewentualnych inwestycjach. Z optymizmem patrzymy na budowę w Szczecinie nowej Kaskady i nowoczesnych biurowców w miejscu Galerii Centrum - mówi Krzysztofa Arcyman.
mab