Informacje
Centrum Handlowe Molo zamiast Piasta

Centrum Handlowe Molo po przebudowie będzie miało nowe elewacje, wystrój wnętrza i oświetlenie, a jego całkowita powierzchnia wzrośnie z 25 do 28 tys. metrów kwadratowych.
Jak przekonują właściciele centrum, zmiana jego nazwy i wizerunku jest odzwierciedleniem metamorfozy, jaką przechodzi ono niemal od początku swojego istnienia. Nazwa Molo wpisuje się również w obecną, odnoszącą się do wody, markę Szczecina i ma nawiązywać do morskiego charakteru miasta.
Rozbudowane centrum będzie miało nowy układ sklepów, szeroki pasaż i więcej miejsc do odpoczynku. Zainstalowany zostanie nowoczesny system kamer oraz lepsze oznaczenia kierunków ruchu i miejsc postojowych na parkingu.
Poszerzona zostanie również oferta handlowa centrum Molo. Wśród nowych sklepów znajdą się takie marki odzieżowe jak H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Cropp Town i House. Ofertę gastronomiczną wzbogaci Burger King. Za proces komercjalizacji centrum odpowiedzialna jest firma DTZ.
W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców – Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD, salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 m kw.
Przebudowa centrum kosztować będzie ponad 16 mln złotych.
PŁ