Wielkie pomysły na skuteczne kampanie reklamowe
W jaki sposób można korzystać z nowych technologii w promowaniu firmy, usług lub produktów? Odpowiedź na to pytanie dadzą spotkania pt. „Small talk. BIG IDEAS”. Pierwsze już 8 maja.
Wydarzenie odbędzie się w Starej Rzeźni (sala Iluzjon). Start o godzinie 18:00.
Otworzy ono nowy cykl spotkań z lokalnymi agencjami reklamowymi i specjalistami od marketingu, którzy będą dzielili się swoimi doświadczeniami na temat udanych i mniej udanych kampanii. Zapraszani goście mają dawać nowe bodźce do odważnych, kreatywnych rozwiązań i pokazywać, jakie możliwości stwarzają nowe media.
Dlatego spotkania „Small talk. BIG IDEAS” to propozycja przede wszystkim dla osób związanych branżą reklamową. Ich kompetencje marketingowe postanowili budować filmowcy ze studia 24fps we współpracy z Klastrem IT, Medioo.pl oraz Dige.
Spotkanie 8 maja to trzy tematy. Daniel Czapiewski, właściciel agencji kreatywnej Stettiner ID&Story, powie, czy gry mobilne edukują czy szkodzą oraz jak budować relacje z klientami poprzez aplikacje mobilne. Rzeczywistość rozszerzoną (ang. Augmented Reality) jako narzędzie dla marketingu przedstawi Paweł Kostrzewa, dyrektor ds. produktu Tap2C Polska. To, jak miasto może być marką, zaprezentuje na przykładzie projektu Szczecin Floating Garden 2050 Andrzej Smoliński, zastępca dyrektora Biura Komunikacji Społecznej i Marketingowej Urzędu Miasta Szczecin.
Druga część – networking - służyć będzie wzajemnej wymianie koncepcji, pomysłów i doświadczeń oraz budowaniu relacji między ludźmi reklamy i marketingu. Wydarzenie jest bezpłatne.
AK
Partner cyklu Po godzinach:
Wszystkich rekordów: