Kobiece spotkanie z Deloitte
Wizerunkowi biznesowemu poświęciły uwagę uczestniczki kolejnego w Szczecinie spotkania Klubu SheXO - inicjatywy Deloitte skierowanej do kobiet biznesu.
Spotkanie Klubu SheXO odbyło się 15 kwietnia w Hotelu Park w Szczecinie. W tajniki mody biznesowej wprowadził jego uczestniczki Jarosław Robert Łęski, stylista specjalizujący się w zakresie mody biznesowej firmy Balladine (butik z odzieżą damską). Na przykładowych zestawach ubiorów przedstawił zasady doboru garderoby i dodatków stosownie do sytuacji biznesowej oraz trendy w modzie na sezon wiosenny.
– Kobiety biznesu stawiają przede wszystkim na jakość, wygodę i praktyczność. Panie mają bardzo mało czasu, by zmieniać garderobę w ciągu dnia, więc często zdarza się, że jeden kostium musi służyć cały dzień. Wtedy wszystko zależy od dodatków. Natomiast trendy na ten sezon w strojach typowo biznesowych, to kolory ciemnobordowy i chłodny granatowy. Odchodzimy od czerni. Kolory typowo wiosenno-letnie, to miętowy, pudrowy róż, fuksja. Pojawia się kolor limonkowy. Myślę, że w sezonie jesienno-zimowym będzie to dominujący kolor, począwszy od płaszczy a skończywszy na dodatkach – mówi Jarosław Robert Łęski.
Dopełnieniem tego warsztatu były porady i prezentacje Karoliny Linnik, wizażystki z Perfumerii Douglas. – Podstawą makijażu biznesowego jest minimalizm – przekonywała.
To było pierwsze spotkanie Klubu SheXO w wydaniu lifestyle'owym.
- Klub działa od 2011 roku i jest skierowany do kobiet na stanowiskach kierowniczych i zarządczych. Stworzyliśmy go z myślą o ich rozwoju osobistym oraz zawodowym. Tematy spotkań dotyczą samorozwoju, coachingu, zarządzania zespołem. Jednocześnie Klub tworzy przestrzeń dla networkingu – wyjaśnia Agnieszka Mitoraj, dyrektor w Deloitte Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o.
AK
Wszystkich rekordów: