Magnetic Point z Cognifide da pracę szczecińskim programistom
Szczecińska agencja interaktywna Magnetic Point nawiązała współpracę z międzynarodową spółką Cognifide. Oznacza to zlecenia dla wielkich światowych marek.
Magnetic Point od ponad 10 lat działa na szczecińskim rynku usług i technologii internetowych. Specjalizuje się w tworzeniu i obsłudze zaawansowanych serwisów i portali internetowych, systemów handlu elektronicznego oraz aplikacji mobilnych. W tym roku firma została partnerem międzynarodowej firmy Cognifide, posiadającej oddziały w Londynie, Kopenhadze i Poznaniu. Wśród klientów jej znajdują się m.in. tacy potentaci jak Skype, Allianz, Shell, Chivas czy TNT.
- Współpraca z tak dużym partnerem jak Cognifide to bardzo dobra wiadomość dla naszej firmy. Zyskujemy możliwość realizowania projektów dla największych globalnych marek, rozszerzenia usług oraz rozwoju od strony technologicznej – np. pracę w oparciu o systemy zarządzania treścią wiodących światowych producentów, takich jak Adobe oraz Sitecore. – mówi Paweł Dziennik, właściciel firmy Magnetic Point.
W związku z pozyskaniem nowego partnera firma Magnetic Point zamierza powiększyć swój zespół - w najbliższym czasie rozpocznie rekrutację programistów, testerów oraz specjalistów w dziedzinie zarządzania projektami.
- Praca przy międzynarodowych projektach będzie z pewnością szansą rozwoju zawodowego dla szczecińskich specjalistów IT, którzy będą mogli tworzyć rozwiązania internetowe dla marek o światowym potencjale i zasięgu. – dodaje Paweł Dziennik.
- Najważniejszą wartością Cognifide są ludzie, wysokiej klasy specjaliści, pełni pasji, zaangażowania i chęci do działania – mówi Marcin Stańczyk, dyrektor zarządzający w Cognifide Polska – Zbudowaliśmy świetny zespół, obecnie szukamy osób z potencjałem także w innych częściach Polski. Jestem pewien, że współpraca z Magnetic Point będzie kolejnym etapem rozwoju naszej firmy.
Firma Cognifide zatrudnia obecnie ponad 200 pracowników. Oddział w Poznaniu utworzono w 2005 roku i początkowo zatrudniono w nim 9 osób, a obecnie zespół liczy ponad 160 osób - w ciągu ostatnich 2 lat zatrudnienie w poznańskim biurze zwiększyło się trzykrotnie. Cognifide zajmuje się tworzeniem zaawansowanych platform marketingowych, które pozwalają klientom na prowadzenie kampanii przy użyciu wielu cyfrowych kanałów komunikacji. W kwietniu 2014 roku Cognifide dołączyła do grupy WPP - globalnego holdingu komunikacji marketingowej. W 3 tysiącach biur w 110 krajach grupa WPP zatrudnia ponad 170 tysięcy osób. Cognifide stała się częścią sieci Wunderman, skupiającej agencje interaktywne, pracujące dla takich klientów jak: Coca-cola, Best Buy, Citibank, Ford, Land-rover, Microsoft, Nokia, Novartis, Telefonica oraz weszła w skład WPP Digital - części WPP, odpowiedzialnej za obszar mediów cyfrowych.
Szczecińska agencja interaktywna Magnetic Point z powodzeniem działa na polskim rynku od 2003 roku. W tym okresie zrealizowała kilkaset projektów, m.in. dla takich marek jak: BIC, TVP (Voice of Poland), Fota, Unity Line, Ehrle, Port Szczecin-Świnoujście, Point-Group, Rochstar czy Puccini. Firma rozwija także własne start-upy i przedsięwzięcia internetowe, jak wyróżniona nagrodą „Jakość Roku 2009” porównywarka kredytów hipotecznych Hiponet.pl czy porówynywarka cen Alleceny.pl.
Firma jest członkiem Rady ds. Kompetencji Absolwentów Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - uczestniczy w tworzeniu programu kształcenia informatycznego szczecińskich studentów. Jest również członkiem Klastra.IT, w ramach którego podejmuje działania na rzecz rozwoju branży IT w Szczecinie.
mab