Kiedy podpiszą umowę w sprawie nowego sponsora Areny Szczecin?
Przedstawiciele firmy Netto i miasta Szczecin w środę mają podpisać umowę w sprawie sponsora tytularnego hali widowiskowo-sportowej Arena Szczecin. Od stycznia hala przy ul. Szafera będzie miała w nazwie markę duńskiej firmy.
Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, do podpisania umowy dojść ma w środę 3 stycznia. Na ten dzień miasto zaprosiło także dziennikarzy na konferencję, podczas której strony ogłoszą początek współpracy miasta i firmy Netto w sprawie hali,.
Netto zostanie sponsorem tytularnym Areny Szczecin (tę informację potwierdziły wcześniej także inne media). Umowa ma obowiązywać trzy lata. Jak ustaliśmy, strony już się porozumiały, ale umowa nie została jeszcze formalnie podpisana. Ma to nastąpić w środę 3 stycznia.
Duńska sieć handlowa Netto jest obecna na polskim rynku od 22 lat. Pierwszy polski sklep otworzyła w Szczecinie i tu też ma polską centralę. Obecnie w Polsce ma ponad 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne. Zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. To daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Hala widowiskowo-sportowa Arena Szczecin wcześniej nosiła nazwę Azoty Arena. Jej sponsorem tytularnym od stycznia 2015 r. była Grupa Azoty. Grupa miała trzyletnią umowę. Rocznie płaciła 700 tys. zł. Nowe władze firmy nie porozumiały się z miastem w sprawie kontynuacji umowy.
ata
Wszystkich rekordów: