Dziesiąty Czwartek Social Media
Wiedzą i doświadczeniem podzielili się z jego uczestnikami Maciej Budzich, twórca Mediafun.pl, Krzysztofa Cieślak, właściciel agencji B-Mind i Bartosz Filip Malinowski z Think Tanku We The Crowd.

20 listopada salę konferencyjną szczecińskiego lokalu Bar Czysty wypełnili miłośnicy mediów społecznościowych i marketingu internetowego. Bartosz Filip Malinowski opowiedział im o crowdfundingu i jego tożsamości z marketingiem, w oparciu o własne doświadczenia (obecnie zabiega o środki na wydanie książki w tym modelu). Krzysztof Cieślak zachęcał do angażowania się w dynamicznie rosnący segment mediów społecznościowych w wersji dla urządzeń mobilnych. Maciej Budzicha, właściciela popularnego Mediafun.pl odsłonił m. in. tajemnice współpracy z blogerami i wpływowymi osobami, które mogą pomóc w promocji pomysłów biznesowych na wczesnym etapie ich rozwoju.
Sympatycy mediów społecznościowych spotkali się w tej formule w Szczecinie po raz dziesiąty (imprezy o tej nazwie odbywają się też w Warszawie, Białymstoku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Gdańsku i Rzeszowie). Impreza zorganizowana 20 listopada odbywała się w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.
- Głównym celem jaki sobie postawiłem organizując te spotkania jest zbudowanie społeczności osób zainteresowanych nowoczesną komunikacją, które będą otwarte na wymianę doświadczeń, edukacje i networking – mówi Kacper Skoczylas, pomysłodawca i organizator Czwartków Social Media, przez które w ciągu półtora roku przewinęło się 29 prelegentów.
Spotkania są bezpłatne, przyjść na nie może każdy zainteresowany tematyką marketingu, mediów społecznościowych i reklamy. Na wydarzenie można zapisać się m. in. na Facebooku.
mab