Był Vobis, jest Mobit, będzie...?
Vobis przeżywa ostry kryzys finansowy i zdecydował się na szokową dietę - informuje „Puls Biznesu”
Według dziennika firma została podzielona na dwie części. Do pierwszej — działającej pod marką Vobis Digital — trafiało około 30 najbardziej rentownych salonów oraz sklep internetowy. Reszta — około 50 salonów i 90 sklepów partnerskich — pozostała w spółce Vobis SA, która zmieniła nazwę na Mobit SA. Ma ona przejść restrukturyzację i zmienić przedmiot działalności.
W ubiegłym roku Vobis stworzył nową markę - Hit.pl, która była outletem branży elektroniki domowej działającym w internecie i w "realu". Sklep stacjonarny Hit.pl zaczął działać w Centrum Handlowym Turzyn w Szczecinie.
Już wtedy rzeczniczka firmy odmówiła udzielenia informacji o obrotach i wynikach finansowych Vobisu.
SG