Biznesowy potencjał inspiracji
Wśród partnerów planowanego na 24 września Inspiration Day 2016 są znane lokalne i ogólnopolskie firmy. Nic dziwnego - to wydarzenie, podczas którego można nawiązać nowe, cenne kontakty.
Inspiration Day 2016 to wydarzenie atrakcyjne dla biznesu. Będą w nim uczestniczyli goście, których historie i doświadczenia mogą być dużą inspiracją dla innych, zarówno w sferze zawodowej, jak i prywatnej – Jurek Owsiak, który wielokrotnie udowodnił, że jeżeli coś wydaje się nieosiągalne, to można to osiągnąć czy Łukasz Krasoń, który wpracował własny sposób na sprawy z pozoru niemożliwe. Będzie też Mateusz Kusznierewicz – zdobywca wielu trofeów w dziedzinie żeglarstwa, w tym medali olimpijskich oraz biznesmenem z sukcesami w branży jachtingowej, Beata Pawlikowska, która zna sposób na najdziksze dżungle oraz Szymon Hołownia – autor niejednego bestsellera i laureat nagrody Grand Press. Szczecińskie wydarzenie będzie okazją, by z nimi bezpośrednio porozmawiać.
Tę wartość Inspiration Day dostrzegają właściciele firm, które kupują pakiety biletów dla swoich pracowników oraz sponsorują wydarzenie. Jak informuje Michał Hamera – organizator ID2016, 70 proc. już sprzedanych biletów zostało zakupione przez firmy dla pracowników. – Inspiration Day ma charakter networkingowy, można będzie poznać nowych ludzi i nawiązać współpracę biznesową – przekonuje Michał Hamera.
Potencjał biznesowy dla siebie dostrzegają też firmy lokalne i ogólnopolskie, które zostały już sponsorami Inspiration Day 2016. Są wśród nich Mercedes-Benz Mojsiuk, Dr Hamera, Cottonina Villa & Mineral Spa Resort, LSJ HR Group, IDEA HR Doradztwo Personalne, Wyższa Szkoła Bankowa. Część z nich, zachęcona sukcesem Inspiration Day Show z ubiegłego roku, kontynuuje współpracę.
– Sponsorowanie Inspiration Day to nie tylko wsparcie dla organizatorów i idei, ale również istotny wkład w promocję Szczecina. Dla LSJ HR Group to bardzo ważny aspekt – niejednokrotnie przekonując kandydatów do relokacji do Szczecina w celach zawodowych borykamy się z deficytem rozpoznawalności marki „Szczecin". Wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem, jest miejscem spotkań interesujących ludzi z innych miast, a także spoza naszego kraju. To ważne, aby lokalne firmy przyczyniały się do promocji miasta i regionu oraz wspierały przedsięwzięcia, które przyciągają uwagę mediów oraz biznes – zauważa Katarzyna Opiekulska, dyrektor zarządzający LSJ HR Group.
Podobnie uważa Anna Sudolska, kierownik szczecińskiego oddziału Idea HR Doradztwo Personalne: – Rokrocznie wspieramy inicjatywy, które są bliskie pozytywnym przeslaniom. Inspiration Day to niepowtarzalne wydarzenie, które ma w sobie potężna dawkę pozytywnych przesłań: motywacji do działania, inspiracji dokonaniami innych ludzi, zachęty do podążania własną drogą. Ta pozytywna energia to również energia naszej firmy Idea HR. Zachęcamy wszystkich, którzy chcą wspierać młodych ludzi w odkrywaniu własnej drogi zawodowej i budowaniu pozytywnej energii do współuczestnictwa w Inspiration Day.
Korzyści w występowaniu w roli partnera Inspiration Day 2016 dostrzega także środowisko startupowe. – Budując społeczność aktywną, odważną, kreatywną biznesowo chcemy być blisko osób, które nam do takiego profilu pasują. Na ID 2016 niewątpliwie właśnie takie osoby się wybierają. Chcemy do nich powiedzieć "Cześć, masz świetne pomysły, realizuj je w naszej społeczności!". My rozwijamy się dzięki takiej współpracy i pomagamy rozwijać się innym. To dla nas bardzo dobry układ – mówi Maciej Monkiewicz, menedżer Business Link Szczecin.
Inspiration Day odbędzie się w sali kongresowej Uniwersytetu Szczecińskiego przy ul. Krakowskiej. Dla uczestników jest 700 miejsc. Sprzedaż wejściówek i więcej informacji na stronie www.szczecininspiruje.com. Bilety kupić można również poprzez www.bilety.fm. Obecne ceny obowiązują do końca sierpnia.
Bieżące informacje ukazują się na stronie Inspiration Day 2016 na Facebooku.
ak
Wszystkich rekordów: