Informacje

Informacje 2015-05-14

10 urodziny Wild Moose

Szczecińska agencja marketingu internetowego Wild Moose świętuje 10. urodziny i myśli o zakończeniu jubileuszowego roku z miejscem w pierwszej dzisiątce partnerów Google w Polsce.

Adam Grabowski, właściciel Wild Moose i Magdalena Mechło, new business manager Wild Moose /fot.: AK / Adam Grabowski, właściciel Wild Moose i Magdalena Mechło, new business manager Wild Moose /fot.: AK /

Firma założona przez Justynę Walczak i Adama Grabowskiego początkowo zajmowała się projektowaniem stron WWW oraz kampaniami SEO (pozycjonowaniem stron internetowych). Wild Moose stała się największą agencją SEO w Zachodniopomorskiem, z 3,5 tys. przeprowadzonych kampanii. - Wraz ze zmianami w algorytmach w wyszukiwarkach, które zakończyły erę SEO, konieczna była reorganizacja. Postawiliśmy na kampanie linków sponsorowanych (AdWords), które gwarantują widoczność w wyszukiwarkach, a więc stabilną i pewną reklamę - mówi Adam Grabowski i dodaje: - Przeszliśmy do marketingu analitycznego, bardziej przemyślanego i umożliwiającego pomiar efektywności działań, co umożliwia prowadzenie skutecznych kampanii.

Od 2013 roku Wild Moose ma status Google Partner.  Jednym z warunków otrzymania tego statusu było osiągnięcie wysokiej jakości kampanii marketingowych. - Jednym słowem, nasze reklamy są bardziej skuteczne w porównaniu do konkurencji – wyjaśnia Adam Grabowski i dodaje: - Aktualnie w rankingu agencji jesteśmy plasowani przez firmę Google w pierwszej trzydziestce, na kilkaset partnerów Google w Polsce. Naszym celem jest awansowanie do pierwszej piątki w 2015 roku.

Właściciele Wild Moose doskonalą się teraz w ramach programu Google Rising Stars - szkolenia dla 26 najbardziej dynamicznie się rozwijających się Google Partnerów w Polsce. Szkolą się, bo wiedza w tej branży to podstawa.

- Zazwyczaj firmy same próbują marketingu internetowego, ale dwie trzecie firm nie ma o tym pojęcia, jedna trzecia ma pojęcie podstawowe – uważa Adam Grabowski. - Ludzie twierdzą, że AdWordsy nie działają, bo kampanie nie przyniosły im spodziewanych efektów. Wynika to z nieumiejętnego prowadzenia kampanii. Rynek jest też zepsuty przez mało efektywne kampanie SEO. Stworzenie kampanii AdWords nie jest trudne, ale zrobienie tego dobrze wymaga umiejętności i dużo pracy.

Klientami Wild Moose są firmy z całej Polski i z zagranicy z różnych branż. Firma pracowała dla takich marek, jak Alior, Grupa Philipiak, Hewlett Packard, Mercedes Benz czy Votum S.A. Wśród klientów jest też dużo szczecińskich firm i instytucji, m. in. IT Serwis,  Klinika Implantologiczna Podzamcze, Międzynarodowe Targi Szczecińskie, Technopark Pomerania, Muzeum Narodowe. Firma udziela się też społecznie – wspierała m.in. TEDx, Szczecińska Ligę Super bohaterów czy Hospicjum dla dzieci.

Dla fundacji Netcamp, stowarzyszenia Kamienica 1 oraz fundacji FaniMani Wild Moose pozyskał Google Ad Grants z miesięcznym budżetem 10 000 USD. To reklamowe narzędzie online firmy Google, przeznaczone dla organizacji non-profit.

Adam Grabowski pytany o plany na przyszłość odpowiada: - Jesteśmy partnerem Google, więc to Google wyznacza nam plany na przyszłość. Chcemy rozwinąć sieć partnerów, pozyskać więcej klientów i czerpać coraz większą radość z naszej pracy.

AK

 

Tematy: Adam Grabowski (3) | Wild Moose (2) |
aktualizowano: 2015-06-02 13:18
Wszystkich rekordów:

Społeczność