Nieruchomości

Nieruchomości 2015-02-12

Szczeciński outlet rozrasta się

Już w marcu rozpocznie się rozbudowa Outlet Park Szczecin o powierzchnię blisko 5 000 m kw. To drugi z trzech zaplanowanych w projekcie etapów. Inwestycja warta 16 mln zł ma zostać ukończona przed końcem roku.

Outlet Park Szczecin rozbudowany zostanie od strony południowej /fot.: AK / Outlet Park Szczecin rozbudowany zostanie od strony południowej /fot.: AK /
Outlet Park Szczecin  /fot.: AK /
Outlet Park Szczecin
/fot.: AK /
Plan rozbudowy Outlet Park Szczecin  /fot.: AK /
Plan rozbudowy Outlet Park Szczecin
/fot.: AK /
Nowa część centrum wyprzedażowego powstanie od południowej strony stojącego obiektu. Po zakończeniu realizacji II etapu liczący obecnie prawie 17 tys. m kw. powierzchni handlowej Outlet Park Szczecin powiększy się do 21,3 tys. m kw. Do dyspozycji klientów będzie 100 sklepów i 900 miejsc parkingowych. Na wykonawcę stanu surowego inwestycji wybrano firmę Eresco.

 

Partner cyklu Nieruchomości:

 
Będąca właścicielem obiektu Spółka Echo Investment obecnie prowadzi komercjalizację nowej części. Pewne jest już, że wśród 20 sklepów, które się tam znajdą, będą tak znane marki, jak Diverse (340 m kw.), Simple (90 m kw.), Bialcon (110 m kw.) – w formule outlet, a także CCC (1 000 m kw.) i HEBE (400 m kw.). Firm zainteresowanych wynajmem pozostałych lokali ponoć nie brakuje, czego zasługę przypisuje się dobrym wynikom finansowym funkcjonującego już przeszło dwa lata Outlet Park Szczecin. – Chcemy się skoncentrować na modzie damskiej, dlatego prowadzimy zaawansowane rozmowy z takimi markami, jak m.in. Monnari, Gerry Weber, Molton, Volcano. Finalizujemy rozmowy z dużym sieciowym najemcą, który zainteresowany jest powierzchnią 600 m kw. – informuje Michał Banasik, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
 
Inny będzie charakter III etapu inwestycji, który uzupełnić ma ofertę centrum wyprzedażowego o klub fitness i centrum medyczne. Realizację tej części projektu zaplanowano na przyszły rok. Jak informuje inwestor, po zakończeniu rozbudowy cały kompleks będzie miał blisko 28 tys. m kw. powierzchni najmu brutto i będzie jednym z największych obiektów outletowych w Polsce.
 
– Decyzja o uruchomieniu kolejnych faz tego projektu to naturalna konsekwencja sukcesu Outlet Park Szczecin. Obiekt w ubiegłym roku odwiedziło blisko 2,5 mln osób, co dało 4 miejsce w Polsce. To bardzo dobry wynik, zważywszy, że jak na razie jest to najmniejszy outlet w kraju [średnia wielkość projektów outletowych w kraju to 20 tys. m kw. – przyp. red.] – uzasadnia rozbudowę Marcin Materny, dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment dodając, że realizacja projektu w trzech etapach była planowana od samego początku.
 
Outlet Park Szczecin zlokalizowany jest na szczecińskim Prawobrzeżu. Jak dotąd to jedyny tego typu obiekt w województwie zachodniopomorskim.  Został on otwarty 7 listopada 2012 roku. Oferuje markowe produkty 30-70 proc. taniej od cen w regularnych sklepach. Część handlową uzupełnia 7-salowy multipleks kinowy Helios, Smyk Mega Store oraz supermarket Piotr i Paweł.
 
AK
 
Tematy: inwestycja (310) | inwestor (135) | budownictwo (118) | Echo Investment (17) | Outlet Park Szczecin (5) | Marcin Materny (1) | Michał Banasik (1) |
aktualizowano: 2015-03-08 19:37
Wszystkich rekordów:

Społeczność