Informacje

Informacje 2012-11-07

Outlet Park Szczecin otwarty

Pierwsze centrum wyprzedażowe w naszym regionie czeka już na klientów. Na początek chce przyciągnąć ich specjalnymi promocjami.

Outlet Park Szczecin /fot.: SG / Outlet Park Szczecin /fot.: SG /

Outlet Park Szczecin to pierwsza inwestycja w Polsce łącząca w sobie centrum handlowo – rozrywkowe oraz centrum wyprzedażowe, a także pierwsza inwestycja grupy Echo Investment w segmencie centrów wyprzedażowych. W Outlecie poza butikami znanych marek działa także pierwsze na szczecińskim Prawobrzeżu kino i supermarket. Powierzchnia handlowa Outlet Park Szczecin to 24 tys. mkw., powierzchnia całkowita to ponad 30 tys. m kw, a do dyspozycji klientów jest 1 400 miejsc parkingowych. Obecnie znajduje się tu 70 sklepów.

– Outlet Park Szczecin to wyjątkowe centrum handlowo-rozrywkowe, wyprzedaż marek trwa tu cały rok – mówi Mariusz Machnicki, dyrektor Galerii. – Warto dodać, że jest to pierwsza tego typu inwestycja w Polsce. Połączyliśmy sklepy sprzedające końcówki serii w atrakcyjnych cenach z regularnymi sklepami, jak Smyk czy Kakadu, rozrywką w postaci kina oraz punktami usługowymi i gastronomicznymi.

Na klientów Centrum czekają butiki z markowym asortymentem od 30 do 70 proc. tańszym, niż w regularnych sklepach, kino Helios, supermarket Piotr i Paweł, Smyk oraz liczne punkty usługowe i gastronomiczne. W strefie outletowej znajdziemy takie marki jak: Nike, Puma, Reebok, Adidas, Tommy Hilfiger, Reserved, Bytom, Kari, Lee Wrangler, Wittchen, Kazar, Vero Moda, Jack Jones, Via Roma, Cross Jeans, Atlantic, Lavard, Ecco, Big Star, 4F, Ochnik, LKJ, Mc Arthur, Hot Oil, Wójcik, Lancerto, Gabor, Puere, Milano Shoes, Willsoor, Lee Cooper, Cropp, House, Coccodrillo, Levi’s, Quiosque, Soul, Vesari, Magra, Milano Shoes, Gatta, Amora, czy MOHITO. Na miejscu są także kawiarnie i restauracje.

- Szczecin to dla nas wyjątkowe miasto, jedyne w którym postawiliśmy budynek mieszkalny, dwa hotele, biurowiec, centrum handlowo – rozrywkowe, a teraz nasz pierwsze centrum wyprzedażowe – mówił podczas uroczystego otwarcia prezes Echo Investment Piotr Gromniak. -  To dowód na to, że jest to świetne miejsce do inwestowania, które bardzo szybko rozwija się gospodarczo.

Jako pierwsi nowy sklep mogli obejrzeć przedstawiciele mediów i władz miasta. Dla klientów będzie on otwarty od godziny 16. W niektórych sklepach wciąż trwało nerwowe układanie towarów na pułkach, jednak jak zapewniają właściciele, o godzinie „0”, wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.

KZ
 

Tematy: Szczecin (597) | handel (54) | Echo Investment (17) | Outlet Park Szczecin (5) |
aktualizowano: 2012-11-15 09:20
Wszystkich rekordów:

Społeczność