Know-how

Know-how 2016-04-19

Inspiracja a kradzież - cienka granica w biznesie kreatywnym

Dyskusja pod tym hasłem odbędzie się 26 kwietnia w Technoparku Pomerania. To okazja, by dowiedzieć się jak chronić działalność twórczą i reklamową, jak choćby logotyp, wizualizację firmy, animację czy apkę na smartfona. 

Inspiracja a kradzież - cienka granica w biznesie kreatywnym -  dyskusja pod tym hasłem odbędzie się 26 kwietnia w Technoparku /fot.: malujda.pl / Inspiracja a kradzież - cienka granica w biznesie kreatywnym - dyskusja pod tym hasłem odbędzie się 26 kwietnia w Technoparku /fot.: malujda.pl /
– Kreatywność, promocja i reklama to na dzień dzisiejszy konieczny element biznesu, niezależnie od branży. Do wzięcia udziału w dyskusji zapraszamy więc przedsiębiorców, twórców, artystów i studentów i wszystkich tych, którzy zadają sobie pytania: Czy Batman może być w mojej reklamie albo apce?, Boticelli w Adobe? czy Monthy Python w Kubiźmi? – zauważa radca prawny Rafał Malujda, organizator wydarzenia.
 
Kiedy możemy mówić o inspiracji czyimś dziełem a kiedy mamy już do czynienia z kopiowaniem? Jak chronić, to co sami stworzymy? M.in. na te pytania odpowiedzą uczestnicy dyskusji: ze strony kreatywnej dr hab. Ireneusz Kuriaty – dziekan Wydziału Sztuk Wizualnych Akademii Sztuki w Szczecinie i prof. dr hab. Kamil Kuskowski – dziekan Wydziału Malarstwa i Nowych Mediów Akademii Sztuki w Szczecinie oraz ze strony biznesowej Artur Kubiak – prezes zarządu Agencji Interaktywnej Brandoo.pl.
 
Termin dyskusji: 26 kwietnia, godz. 17:00, Technopark Pomerania, budynek F3, sala nr: B.2.23 (JAVA)
 
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, można wziąć w nim udział zgłaszając się do 22 kwietnia na >> ipday.evenea.pl. Możliwość uczestnictwa potwierdzona zostanie indywidualnie drogą e-mailową 25 kwietnia. Więcej informacji >> www.malujda.pl, biuro@malujda.pl.
 

Partnerzy cyklu Know-how:

Wydarzenie organizowane jest w związku ze Światowym Dniem Ochrony Własności Intelektualnej. Tematem przewodnim jest tym razem „Digital Creativity: Culture Reimagined”, czyli zagadnienia związane z kreatywnością w świecie cyfrowym.
 
ak
 
Tematy: know-how (80) | branża reklamowa (6) |
aktualizowano: 2016-04-23 20:37
Wszystkich rekordów:

Społeczność