Know-how

Know-how 2018-02-16

Know-how: Warsztaty, szkolenia, spotkania kooperacyjne do 16 marca

Jak rozwijać eksport do Niemiec? Jak profesjonalnie obsługiwać klienta w branży hotelarskiej? Zmiany w podatkach. M. in. na takie szkolenia są jeszcze wolne miejsca. Trwają też zapisy chętnych do udziału w Międzynarodowej Giełdzie Kooperacyjnej w Szczecinie i na targach w Niemczech.
Międzynarodowe Giełdy Kooperacyjne odbywają się podczas targów BUD-GRYF & HOME /fot.: Archiwum / Międzynarodowe Giełdy Kooperacyjne odbywają się podczas targów BUD-GRYF & HOME /fot.: Archiwum /
Profesjonalna obsługa klienta w obiektach hotelarskich
 
Data: 28 lutego, godz. 9-16
Miejsce: Świnoujście, Centrum Usługowo-Doradcze Euroregionie POMERANIA, ul. Piastowska 62
Organizator: Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Centrum Usługowo Doradcze Świnoujściu
 
Podczas bezpłatnego szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta w obiektach hotelarskich” będzie można poznać m. in. zasady kształtowania trwałych relacji z klientami, techniki radzenia sobie ze zniechęceniem, negatywnymi emocjami, różnice pokoleniowe w obsłudze klienta. W programie również m. in. ćwiczenie umiejętności perswazyjnych w komunikowaniu się z klientem, poznanie metod radzenia sobie z zastrzeżeniami klientów czy reklamacjami oraz autodiagnoza w zakresie stylu rozmowy z klientem (ok. 80 proc. zajęć to będą warsztaty praktyczne - różnorodne ćwiczenia, testy, symulacje, gry zespołowe).
 
„Szkolenie adresowane do przedsiębiorców z branży turystycznej oraz do osób, które w różnorodnych rolach zawodowych zajmują się bezpośrednią obsługą klienta – wyjaśniają organizatorzy.
 
Zajęcia poprowadzi Elżbieta Stelmach, wykładowca PFP, trener biznesu z 20-letnim doświadczeniem, dyplomowany coach i doradca zawodowy, socjoterapeuta, pedagog, przedsiębiorca, właściciel Centrum Szkoleniowo Rozwojowego Sapientia w Szczecinie.
 
W celu rezerwacji miejsca należy wysłać zgłoszenie mailem pod adres cud@um.swinoujscie.pl (trzeba podać imię, nazwisko i telefon kontaktowy).
 
Zmiany w podatkach
 
Data: 1 marca 2018 r., godz. 9 - 16
Miejsce: Centrum Usługowo-Doradcze Euroregionu Pomerania w Myśliborzu, ul. 1 Maja 19, sala
konferencyjna (II piętro).
Organizatorzy: Polska Fundacja Przedsiębiorczości, Północna Izba Gospodarcza oraz Centrum Usługowo Doradcze Euroregionu Pomerania w Myśliborzu
 
Szkolenie „Przegląd zmian podatkowych 2018” ma na celu przedstawienie zmian w przepisach podatkowych, które obowiązują od początku roku. 
 
W programie m. in. najnowsze orzecznictwo podatkowe, zmiany w podatku od towarów i usług, podatku dochodowym, problematyka „jednolitego pliku kontrolnego” oraz treść nowego rozporządzenia o kasach fiskalnych.
 
„Szkolenie kierowane est do osób, które prowadzą działalność gospodarczą i chcą zdobyć lub uzupełnić wiedzę, obecnych lub przyszłych pracowników działów księgowości, absolwentów wyższych uczelni chcących wzbogacić siebie i swoje CV o nowe kwalifikacje oraz wszystkich, którzy zdają sobie sprawę z wartości wiedzy” - wyjaśniają organizatorzy.
 
Szkolenie poprowadzi pani Beata Kuśmierek, doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowany księgowy, przedsiębiorca, właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
 
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Ale należy wcześniej zarezerwować miejsce - zgłoszenia mailem pod adres: mysliborz@izba.info (trzeba podać imię, nazwisko oraz telefon kontaktowy).
 
Jak rozwijać eksport do Niemiec
 
Data: 6 marca, już trwa rejestracja uczestników
Miejsce: COIE, ul. Świętego Ducha 2, 70-205 Szczecin
Organizator: Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego 
 
„Niemcy – najważniejszy rynek eksportowy dla zachodniopomorskich firm” to temat spotkania, które odbędzie się 6 marca 2018 r. od godz. 9.45 do godz. 12.30 w Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów .
 
Uczestnicy będą mogli uzyskać informacje na temat niemieckiego rynku, warunków dostępu, możliwości zaistnienia na nim oraz oczekiwaniach potencjalnych klientów – zapowiadają organizatorzy.
 
Spotkanie poprowadzą Paweł Kulbiński i Łukasz Jankowski z Federacji BVMW/DREBERIS. DREBERIS jest międzynarodową firmą doradczą z siedzibą w Dreźnie (Niemcy) i oddziałami we Wrocławiu, w Pfäffikon (Szwajcaria) i we Lwowie na Ukrainie. Specjalnością firmy jest doradztwo strategiczne i gospodarcze dla małych i średnich przedsiębiorstw, inwestorów i  instytucji publicznych. DREBERIS jest firmą lokalną, krajową i międzynarodową, aktywną na wszystkich kontynentach.  Firma istnieje na rynku od 1999. Przez ten czas zrealizowała ponad 1000 projektów w 50 branżach, w ponad 30 krajach na 6 kontynentach.
 
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Warunkiem uczestnictwa jest przesłanie zgłoszenia e-mailem. Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie COI.
 
Efektywny marketing
 
Data: 6 marca
Miejsce: Polska Fundacja Przedsiębiorczości
Organizator: Polska Fundacja Przedsiębiorczości, RFP Pomeranus
 
Temat szkolenia „Efektywne wykorzystanie metod i narzędzi marketingu internetowego w małych i średnich firmach”. Szczegółowy program będzie podany na stronie Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Już trwają zapisy na to szkolenie.
 
 
 

Partnerzy cyklu Know-how:

 


 

Wyjazd na Targi LogiMAT 2018
 
Data: targi 13-14 marca 2018 r., trwają zapisy na wyjazd
Miejsce: Stuttgart (Niemcy)
Organizator: wyjazd organizuje Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
 
Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego zaprasza do udziału targach LogiMAT 2018 (Stuttgart, Niemcy). 
 
„Celem wyjazdu jest umożliwienie zachodniopomorskim przedsiębiorcom nawiązania kontaktów z potencjalnymi kontrahentami  podczas Międzynarodowych Targów Logistycznych LogiMAT.
Targi prezentują innowacyjne technologie, produkty, systemy i rozwiązania służące, optymalizacji i redukcji kosztów wewnętrznych procesów logistycznych” - informuje COI.
Więcej o targach na stronie: https://www.logimat-messe.de/en
 
Jak zapowiadają organizatorzy wyjazdu, uczestnicy pokrywają koszty biletów lotniczych (bilety od ok. 400,00 zł w obie strony) i dojazdu do lotniska w Berlinie, a organizator - koszty transportu na miejscu, zapewnienia posiłku podczas targów, wejściówki na targi, zakwaterowanie i ubezpieczenie;
 
Zapisy oraz dalsze informacje: Dominika Bednarek – 91 432 96 74 (dbednarek@wzp.pl) oraz
Estera Butkiewicz – 91 432 96 82 (ebutkiewicz@wzp.pl)
 
Liczba miejsc ograniczona
 
Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna 
 
Data: 16 marca, zgłoszenia do 1 marca
Miejsce: Hala MTS, ul. Struga 6-8, Szczecin
Organizator: Ośrodek Enterprise Europe Network przy Zachodniopomorskim Stowarzyszeniu Rozwoju Gospodarczego - SCP
 
Międzynarodowa Giełda Kooperacyjna przy targach BUD-GRYF & HOME to propozycja dla firm poszukujących kooperantów z branży budowlanej, energetycznej i dekoracyjnej. 
 
W tym okresie odbywa się więcej szkoleń organizowanych m. in. przez PFP i ZSRG, IAI S.A., Technopark Pomerania, ale rekrutacja na nie jest już zamknięta.
 
ata
aktualizowano: 2018-03-15 10:18
Wszystkich rekordów:

Społeczność