Prezentacje

Prezentacje 2017-05-29

W PartyDeco nie ma rutyny

Znajdź pracę w kreatywnym zespole i we wdzięcznej branży.

Dorota Kwiatkowska, specjalista ds. rekrutacji PartyDeco Dorota Kwiatkowska, specjalista ds. rekrutacji PartyDeco

Ile osób zatrudnia PartyDeco i w jakich działach?

Dorota Kwiatkowska, specjalista ds. rekrutacji PartyDeco: PartyDeco w tej chwili zatrudnia 150 osób, działa na 35 rynkach na świecie, posiada własną produkcję w kraju oraz za granicą. W związku z tym struktura firmy jest dość rozbudowana.


Czy osoby zatrudniane są wg jakiegoś klucza, czy są cechy, na które zwraca się uwagę przy wszystkich pracownikach niezależnie od działu?

Oczywiście szukając pracowników do danego działu przygotowujemy profil kandydata. Wpisujemy tam zarówno kompetencje twarde (np. znajomość języków, umiejętność obsługi programów komputerowych, uprawnienia na wózki widłowe) jak i kompetencje miękkie (np. odporność na stres, dobra organizacja pracy, komunikatywność).

Zależy nam, aby osoba pasowała do zespołu, do którego ma dołączyć i szybko zaaklimatyzowała się w firmie.

W każdym dziale zapewniamy pracownikowi wdrożenie. W dniu rozpoczęcia pracy, oprowadzam nową osobę po firmie i zapoznaję ze wszystkimi pracownikami. Nowy pracownik otrzymuje informację na temat procedur i procesów usprawniających funkcjonowanie firmy na co dzień, dowiaduje się o możliwości skorzystania z prywatnej opieki medycznej i programu sportowego. Następnie trafia już do działu, w którym ma pracować. Tam wyznaczona osoba wdraża go w funkcjonowanie działu, w zadania, które będzie wykonywał.

Czemu warto pracować w PartyDeco? Czym firma wygrywa na rynku pracy?

W PartyDeco nie ma rutyny, każdy dzień jest pełen nowych wyzwań. Pracownicy mają możliwość rozwoju na wielu płaszczyznach, nasz zespół jest pełen kreatywnych i zaangażowanych osób. Można tutaj nauczyć się pracy zespołowej, prowadzenia wspólnych projektów, w których uczestniczą osoby z różnych działów, pracując na wspólny sukces.

Jak często prowadzone są rekrutacje i kogo teraz poszukuje PartyDeco?

Można powiedzieć, że procesy rekrutacji trwają u nas cały rok, w związku z tym, że firma w ciągu ostatnich lat mocno się rozwija, pojawiają się kolejne potrzeby rekrutacyjne. Powstają nowe stanowiska, działy i jednocześnie zapotrzebowanie na pracowników o nowych kompetencjach.

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Specjalista ds. logistyki, Specjalista ds. zakupów, Handlowiec z językiem niemieckim, Handlowiec z językiem francuskim, Pracownik BOK z językiem włoskim, Asystent kierownika produkcji, Księgowy/Księgowa.



Jak przebiega rekrutacja?

W pierwszej fazie dokonujemy selekcji CV, następnie kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami i odbywa się krótka rozmowa, w czasie której ewentualnie umawiam się z kandydatem na spotkanie. Spotkanie składa się z rozmowy na temat jego przebiegu kariery zawodowej i oczekiwań. Przedstawiam dokładniej profil stanowiska, na które kandydat aplikuje. Następnie otrzymuje on zadanie do wykonania związane z jego przyszłą pracą.

Po spotkaniu z kandydatami umawiam się na spotkanie z kierownikiem/dyrektorem działu i wybieramy osoby kwalifikujące się do drugiego etapu rekrutacji. Jest to dzień próbny u nas w firmie. Kandydat spotyka się z kierownikiem/dyrektorem działu. Dostaje do zrealizowania zadania takie, jakie będzie wykonywał pracując na danym stanowisku. Kierownik/dyrektor działu przeprowadza też rozmowę z kandydatem. Po przeprowadzeniu takich dni próbnych z kandydatami, zapada decyzja, kto zostanie zatrudniony.

Jak wygląda oferta skierowana do studentów i absolwentów?

Zachęcamy do aplikowania do różnych działów studentów i absolwentów. Wszystkie działy bardzo mocno się rozwijają i jeśli okaże się, że osoba, która odbywała praktyki sprawdziła się i jest akurat taka możliwość, to może liczyć na stałe zatrudnienie.

W jaki sposób firma buduje dobrą atmosferę pracy?

Ważnym czynnikiem jest praca zespołowa, nastawienie na dążenie do wspólnego sukcesu.
Firma jest dobrze poukładana, ma wypracowane procedury, które ułatwiają wdrożenie nowych pracowników i usprawniają codzienną prace i współpracę pomiędzy działami.

Kolejny czynnik, który sprawia, że dobrze nam się razem pracuje to bycie ze sobą na Ty niezależnie od stanowiska i świadomość, że jeśli potrzebna jest pomoc lub rada, zawsze znajdziemy ją u współpracownika lub przełożonego.

Istnieje też możliwość rozwoju - jeśli jest taka potrzeba, pracownicy mają dofinansowane kursy językowe, wyjeżdżają na szkolenia.

Kolejna rzecz, to sama oferta firmy, czyli szeroki asortyment dekoracji okolicznościowych - jest to wdzięczny produkt zarówno do projektowania, promocji, jak i sprzedaży. Myślę, że to też wpływa pozytywnie na pracę u nas.

Dobrą atmosferę budujemy też poprzez imprezy integracyjne dla pracowników.



Czy trudno prowadzi się rekrutację w obecnej sytuacji na rynku pracy?

Każda rekrutacja jest pewnego rodzaju wyzwaniem i przygodą, w trakcie której stykam się z nowymi osobowościami, motywacjami. Czasami w trakcie procesu rekrutacyjnego okazuje się, że musimy zmodyfikować profil kandydata, bo nasze oczekiwania i wymagania nie do końca są spójne z tym, co oferuje rynek. Jeśli tworzymy nowe stanowisko, na które do tej pory nie prowadziłam rekrutacji bardzo ważne jest stworzenie odpowiedniego profilu kandydata.

Na ten moment największym wyzwaniem dla mnie jest zrekrutowanie handlowców. Aktualnie poszukujemy dwóch osób do Działu Handlowego (handlowca z językiem niemieckim i handlowca z językiem francuskim). Proces rekrutacji prowadzimy już od jakiegoś czasu i nie jest łatwo znaleźć osoby, które spełnią jednocześnie dwa warunki - mają predyspozycje do roli handlowca i znają biegle język niemiecki lub francuski.


PartyDeco jest największym producentem i eksporterem dekoracji party w Europie. Wielkość sprzedaży firmy od kilku lat rośnie w tempie ok. 30 proc. rocznie. Za to tempo redakcja „Pulsu Biznesu” przyznaje od 2013 roku PartyDeco statuetkę Gazeli Biznesu. Firma zatrudnia w Szczecinie 150 osób – w siedzibie głównej przy ul. Piskorskiego i w części magazynowej w kompleksie North-West Logistic Park.


 


PartyDeco sp. z o.o. sp. k.
partydeco.pl
hr.partydeco.pl
ul. Piskorskiego 11
70-809 Szczecin
tel. +48 91 433 81 97
tel. +48 91 488 78 93
fax +48 91 433 42 26
e-mail: praca@partydeco.pl

artykuł promocyjny

aktualizowano: 2017-05-31 09:34
Wszystkich rekordów:

Kalendarz

24
Sierpień Czwartek
08:00 - 19:00

Turniej finałowy WAGC, Binowo Park Golf Club /Szczecin Modry Las Golf Resort, 24-26 sierpnia

czytaj więcej »
1
Wrzesień Piątek
08:00 - 18:00

Targi IFA 2017, 1-6 września, Berlin

czytaj więcej »
9
Wrzesień Sobota
10:00 - 18:00

Targi Dziecko, Mama, Tata, 9-10 września. Azoty Arena Szczecin

czytaj więcej »
19
Wrzesień Wtorek
10:00 - 17:00

CMS 2017, 19-22 września, Berlin

czytaj więcej »

Społeczność