Prezentacje
Wschodnia Brandenburgia w zachodniej Polsce
Do realnych i wirtualnych odwiedzin zaprasza polskie firmy grupa Business Location Network tworzona przez Investor Center Uckermark (ICU), Investor Center Ostbrandenburg (ICOB), Agencję Wspierania Gospodarki Brandenburgii (WFBB) i Izbę Przemysłowo-Handlową IHK Ostbrandenburg, a także miasta Schwedt nad Odrą oraz Frankfurt nad Odrą. Wszyscy zainteresowani inwestycjami, działalnością gospodarczą i polsko-niemiecką współpracą mogą już korzystać ze strony www.brandenburgia-wschodnia.com.
– Osoby odwiedzające naszą stronę internetową znajdą tu linki do stron poszczególnych instytucji i gmin wspierających biznes oraz mogą uzyskać więcej informacji na temat możliwości inwestycyjnych i ofert pracy – wyjaśnia Christopher Nüßlein, dyrektor zarządzający Investor Center Ostbrandenburg. – Chcemy zacieśnić współpracę z naszymi polskimi sąsiadami i kreować wspólny obszar gospodarczy po obu stronach Odry. Dla polskich przedsiębiorców, specjalistów oraz menedżerów wschodnia Brandenburgia może być bramą do niemieckiego rynku i tą akcją promocyjną chcielibyśmy zwrócić na to uwagę.
Głównym hasłem strony jest „Żyj – mieszkaj – inwestuj – pracuj – relaksuj się”. Jego przekaz odzwierciedla fakt, że region wschodniej Brandenburgii oferuje to wszystko bezpośrednio na granicy polsko-niemieckiej, pomiędzy niemieckim regionem stołecznym a zachodnią Polską. Jest to: jakość życia, międzynarodowość i siła ekonomiczna przy umiarkowanych kosztach i atrakcyjnych warunkach finansowania – mówi Silvio Moritz, dyrektor zarządzający Investor Center Uckermark. Elementem kampanii promującej wschodnią Brandenburgię jest duży billboard, doskonale widoczny z autostrady A2, pomiędzy Po znaniem a Frankfurtem nad Odrą, w pobliżu węzła z drogą S3 łączącą Szczecin z południową Polską.
– Wielkowymiarowy napis ma za zadanie zwrócić uwagę potencjalnych inwestorów na ten region Brandenburgii. Skupiamy się nie tylko na firmach z Polski, ale także z całego obszaru gospodarczego Europy Środkowo-Wschodniej, którzy podróżują tą trasą, np. do Berlina – wyjaśnia cel kampanii Silvio Moritz.
|
Irina Kania |
artykuł promocyjny