Informacje

Informacje 2020-05-14

Serwis zakupowy o europejskich ambicjach działa od maja w Szczecinie

Chodzi o Szopi.pl - firmę zajmującą się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych.

 /fot.: Pixabay.com / /fot.: Pixabay.com /

Od 13 maja 2020 r. mieszkańcy mogą robić zakupy za pośrednictwem Szopi w sklepach takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka.

- Cieszymy się, że model zakupów Szopi sprawdza się w Polsce – w ciągu ostatnich dwóch tygodni rozszerzyliśmy nasze usługi na osiem kolejnych miast, a wśród nich jest Szczecin. Mamy nadzieję, że nasza usługa spotka się z dobrym przyjęciem, a zakupy w Szopi będą okazją do łatwych, szybkich i bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu – szczególnie obecnie, gdy nadal wiele osób pozostaje w domu z racji sytuacji związanej z koronawirusem – mówi Anna Podkowinska-Tretyn, dyrektor generalna Szopi.pl.

Działalność Szopi polega na realizacji zamówienia przez przeszkolonego pracownika, który kompletuje i dostarcza zakupy pod same drzwi. Za realizację zamówienia odpowiada konkretna osoba, który – w razie potrzeby – jest w stałym kontakcie z klientem. Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny – szoper (tak w nomenklaturze Szopi.pl nazywa się pracownik obsługujący klienta) informuje o tym fakcie telefonicznie i ustala wybór zamienników.

Zrobienie zakupów możliwe jest za pomocą strony www.szopi.pl oraz aplikacji mobilnych w systemach iOS i Android. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18:00 a 19:00). Cena dostawy zależy od wartości zakupów i terminu dostarczenia pod drzwi produktów.

- Dzięki Szopi, dostawy zakupów spożywczych w Polsce weszły na wyższy poziom. Klienci chętnie zamawiają przez internet produkty, które do tej pory woleli wybierać samodzielnie. Zmiana się dokonała dzięki temu, że za skompletowanie i dostarczenie zamówienia klienta odpowiada przeszkolony szoper, który jest niejako asystentem klienta. Starannie wybiera produkty tak, aby były one świeże i najwyższej jakości. Zupełnie tak jakby robił zakupy do siebie do domu – mówi Anna Podkowinska-Tretyn.

Z racji obecnej sytuacji związanej z pandemią (wartość zamawianych jednorazowo zakupów zwiększyła się średnio o 70 proc.) i dużym zainteresowaniem zakupami on-line, firma zwiększyła liczbę szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
Firma podkreśla, że każda transakcja jest realizowana z zachowaniem zaleceń GIS. Płatności realizowane są bezgotówkowo, a dostawy odbywają się bez kontaktu fizycznego – szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi.
Dodatkowo, nowi i obecni klienci, wpisując kod DARMOWYMAJ przy zakupach o wartości 130 zł – otrzymuję darmową dostawę do końca maja.

mab

aktualizowano: ponad tydzień temu, 2020-09-14
Wszystkich rekordów:

Społeczność