Prezentacje

Prezentacje 2017-12-07

Podaruj uśmiech swojemu pracownikowi

Sytuacja na rynku pracy powoduje, że coraz trudniej jest utrzymać i pozyskać pracownika. Dbałość o jego komfort pracy i samopoczucie zaczyna być standardem, a nie elementem wyróżniającym pracodawcę. Największym wyzwaniem w tym obszarze staje się znalezienie rozwiązań, które nie będą generowały dodatkowych kosztów dla firmy. Takie też są w zasięgu ręki, a okres przedświąteczny, w którym obdarowywanie nabiera większego znaczenia, sprzyja by rozważyć czy po nie sięgnąć.

Zespół Centrum Medycznego Słowik w przyjazny i odpowiedzialny sposób dba indywidualnie o każdego pacjenta. Zespół Centrum Medycznego Słowik w przyjazny i odpowiedzialny sposób dba indywidualnie o każdego pacjenta.

Społeczna odpowiedzialność biznesu firm, która polega na uwzględnieniu w działaniach przedsiębiorstw nie tylko troski o aspekty ekonomiczne, ale także o otoczenie, środowisko czy pracowników, stała się jednym z trendów wyznaczającym kierunek działań firm. Wyjątkową wagę przywiązuje się do dbałości o pracowników, bez których firmy nie mogą sprawnie funkcjonować i się rozwijać. Coraz częściej stosuje się np. zapewnienie pracownikom podczas pracy poczęstunku w postaci świeżych warzyw i owoców, aby byli i zdrowi, i zadowoleni. Oczywiste jest, że pracownik z problemami zdrowotnymi nie będzie wykonywał swojej pracy lub będzie mniej efektywny. Dlatego dbałość o ten obszar dla pracodawców powinien być szczególnym priorytetem. Działania dotychczas przypisywane głównie dużym firmom oferującym pracownikom nawet rozbudowane pakiety medyczne, stają się również dostępne w uproszczonej formie dla mikro, małych i średnich firm. - Mamy przygotowaną ofertę dla firm w trzech wariantach. Jednym z wariantów jest podpisanie porozumienia o współpracy, w którym zobowiązujemy się do ustalenia dla pracowników danej firmy odrębnego cennika usług medycznych, który jest korzystniejszy niż cennik powszechnie obowiązujący. Pracownik ma korzyść wynikającą z faktu pracy w danej firmie i od niego zależy czy skorzysta z oferty – mówi dr Katarzyna Kazojć, Manager Centrum Medycznego Słowik. – Inną formą jest przygotowanie pakietów w zakresie ustalonych z firmą cen, do wykorzystania w ciągu roku lub w innym przedziale czasowym, obejmujących wybrane formy konsultacji, zabiegów, czynności lekarskich, których ceny w pakiecie również są znacznie bardziej korzystne. Koszty takiego pakietu w jednym z wariantów pokrywa pracownik i ma wybór czy chce takie koszty ponieść czy nie skorzysta z oferty. Coraz częściej jednak pracodawcy wybierają wariant, w którym sami pokrywają koszty, co mobilizuje pracowników, aby jednak taki pakiet wykorzystać - dodaje.

Z reguły niższe ceny niż u konkurencji kojarzą się z niższym poziomem jakości usług, wykorzystanych materiałów czy obsługi klienta. – Zachowujemy najwyższe standardy w stosunku do każdego pacjenta. Zawód lekarza jest zawodem zaufania publicznego. Dobro pacjenta jest dobrem najwyższym. Korzystamy z efektu skali przy większej liczbie pacjentów, co pozwala obniżyć koszty poszczególnych usług od około 10% do nawet 40-50% . Nie wiąże się to w żaden sposób z obniżeniem jakości usług. Wszyscy nasi lekarze w pełni profesjonalnie zajmują się każdym pacjentem – zapewnia lek. stom. Mariusz Słowik, właściciel Centrum Medycznego Słowik.

Okres świątecznych wydatków często powoduje ograniczenia w finansach przeznaczanych na dbałość o zdrowie własne i swojej rodziny. Z drugiej strony jest to czas, w którym podejmuje się decyzje o zmianach i bywają to właśnie zmiany w podejściu do własnego zdrowia i wyglądu (np. schudnę, pójdę do lekarza, zadbam o wygląd). Prezent dla pracownika w postaci usług medycznych z pewnością będzie prezentem praktycznym, trafionym i powodującym jego szeroki uśmiech.

Centrum Medyczne Słowik to centrum medyczne, w którym wykwalifikowany personel specjalizujący się w stomatologii, okulistyce i dietetyce, dysponujący najnowocześniejszą wiedzą i sprzętem medycznym, w przyjazny i odpowiedzialny sposób dba indywidualnie o każdego pacjenta. Do tej pory lekarze przyjmowali pacjentów w dwóch punktach. Jeden z nich pod nazwą Centrum Medyczne Kaszubska, ul. Kaszubska 59, drugi pod nazwą Dentmar, ul. 5 Lipca 11. Obecnie nazwa została ujednolicona od niedawna oba punkty funkcjonują jako Centrum Medyczne Słowik.
 

www.cm-slowik.pl
facebook.com/CentrumMedyczneSlowik/
tel. 91 485 06 56

 

artykuł promocyjny

aktualizowano: 2017-12-10 17:37
Wszystkich rekordów:

Społeczność