Prezentacje

Prezentacje 2018-10-11

ING podpowiada firmom jak mieć więcej klientów

ING zachęca firmy do skorzystania z rozwiązań, dzięki którym mogą mieć więcej klientów. Oczekiwania klientów mogą przetestować z narzędziem Testuj Pomysł, a płatności realizować poprzez imoje. Rozmowa z Ewą Kruczkowską-Łysio, Dyrektor Regionalną ING Banku Śląskiego w Szczecinie.

Ewa Kruczkowska-Łysio, Dyrektor Regionalna ING Banku Śląskiego w Szczecinie Ewa Kruczkowska-Łysio, Dyrektor Regionalna ING Banku Śląskiego w Szczecinie

Produkty dla firm, które promujecie w najnowszej kampanii, nie do końca kojarzą się z bankiem…

Tak, jednak rzeczywistość przedsiębiorcy jest bardzo złożona i dotyczy wielu różnych aspektów, nie tylko finansowych. W ING od lat rozwijamy produkty i usługi dla firm, wychodząc poza standardową ofertę bankową. Patrzymy na proces powstawania firmy całościowo od momentu rodzenia się pomysłu poprzez codzienne potrzeby, takie jak wystawianie faktur, przelewy itd., aż po atrakcyjne finansowanie, żeby firma mogła wyskalować swój biznes. Szukamy rozwiązań, dzięki którym firmy będą mogły szybciej się rozwijać. Podpowiadamy firmom, co zrobić, aby mieć więcej klientów od samego początku. Pokazujemy rozwiązania, dzięki którym mogą lepiej wpisać się w ich potrzeby i dowiedzieć się, czego firmy oczekują.

W najnowszej kampanii promujemy 3 rozwiązania, które w naszej opinii powinny zwiększyć liczbę klientów w każdej firmie. Terminal płatniczy, żeby stworzyć możliwość klientom płacić, jak chcą, a także Testuj Pomysł oraz imoje. Powiedzmy coś więcej o tych rozwiązaniach.

Testuj Pomysł, imoje – o co w tym chodzi?

Testuj Pomysł to wyjątkowe narzędzie, które daje możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania: czy pomysł na biznes trafi w gusta przyszłych klientów, czy kupiliby produkt i skorzystali z usługi. Jest profesjonalnym badaniem rynkowym na wybranej próbie respondentów, dobranych pod względem płci, wieku, a nawet regionu. Duże firmy mają zespoły badawcze, małe często polegają na optymistycznej ocenie swoich pomysłów przez znajomych i rodzinę. Testuj pomysł zapewnia obiektywną ocenę niezaangażowanych osób. I to za 0 złotych.

imoje to z kolei pierwsze w Polsce płatności online dla sklepów internetowych oferowane przez bank. Dzięki projektowi imoje klienci mogą szybko i wygodnie zrealizować płatność za zakupy online. imoje oferuje wszystkie najpopularniejsze metody płatności: BLIK, karty płatnicze, przelewy natychmiastowe oraz nowość na polskim rynku – opcję „kup teraz, zapłać później”, dzięki której klienci sklepu mogą zapłacić nawet 21 dni po zakupie bez rejestracji i wypełniania dokumentów. Co ważne, sklep internetowy otrzymuje od razu pełną kwotę zakupu. Korzystając z opcji „zapłać później” klienci kończą zakupy jednym kliknięciem, co jest szczególnie wygodnym rozwiązaniem na smartfonach.

Udostępniamy również klientom mobilny terminal płatniczy, którym firmy mogą przyjmować płatności tam, gdzie chcą ich klienci. Bank gwarantuje, że pieniądze z transakcji bezgotówkowej znajdą się na koncie firmy do godziny 10.00 następnego dnia, co w mniejszych firmach ma duże znaczenie dla płynności.

A jakie inne usługi kierujecie dla firm?

Przedsiębiorczym osobom dajemy narzędzia niezbędne do prowadzenia firmy. Oferujemy nowoczesne konto ułatwiające zarządzanie finansami, a wraz z nim łatwe przelewy, aplikację mobilną, terminale płatnicze, dostęp do produktów kredytowych czy księgowość online. Nasz kierunek jest taki, żeby klient w swoim banku miał wszystko to, czego potrzebuje w prowadzeniu biznesu.

Brzmi obiecująco! Dziękuje za rozmowę

Dziękuję i zachęcam do kontaktu z ING.
 


ING Bank Śląski
ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 1
70-200 Szczecin
infolinia 801 222 222
ingbank.pl
facebook.com/INGBankSlaski

 

artykuł pormocyjny

aktualizowano: 2018-10-15 09:27
Wszystkich rekordów:

Społeczność