Informacje

Informacje 2015-03-24

Czwartek Social Media o tweetowaniu

Jaki potencjał sprzedażowy niesie ze sobą Twitter? Jak prowadzić działania marketingowe na Instagramie dysponując niewielkim budżetem? Co jest trudnego w social media? Na te pytania odpowiedzą prelegenci już w najbliższy czwartek. 

Publiczność ostatniego Czwartkowego Spotkania Social Media /fot.: Oskar Błaszkowski / Publiczność ostatniego Czwartkowego Spotkania Social Media /fot.: Oskar Błaszkowski /
Tym razem Social Media Czwartek połączy się z Tweetup Szczecin. Trzynasta edycja cyklicznych spotkań skierowanych do wszystkich praktyków oraz pasjonatów marketingu, social media oraz nowych public relations i komunikacji rozpocznie się 26 marca w Barze Czystym na Deptaku Bogusława o godzinie 17:30.
 
Swobodna atmosfera spotkań sprzyja nawiązywaniu nowych kontaktów i wymianie wiedzy. Połączenie z Tweetup Szczecin pozwoli przybliżyć ideę komunikacji w 140 znakach tym, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z Twitterem lub znają go już dobrze, ale nie wykorzystują jego potencjału. O potencjale sprzedażowym Twittera opowie Mateusz Puszczyński, który przez 4 lata odpowiedzialny był za całościową obecność Allegro w mediach społecznościowych.
 
Kolejny prelegent, Norbert Piotrowski - Strategic Planner w GoldenSubmarine - wyjaśni, co trudnego jest w social media i dlaczego. Swoją wiedzą podzieli się także Joanna Frota Kurkowska, która umiejętnie łączy zawód fotografa i działania na serwisach społecznościowych. Opowie o tym, jak można prowadzić działania promocyjne na Instagramie przy niewielkim budżecie.

AK
 
Tematy: Kacper Skoczylas (3) | social media (3) | Paweł Krzych (3) | Tweetup Szczecin (2) | Tweetup (1) |
aktualizowano: 2015-03-31 00:11
Wszystkich rekordów:

Społeczność