Prezentacje

Prezentacje 2019-05-16

#HRSzczecin 2019: Sukces jest tuż za rogiem!

#HRSzczecin 2019 to event, który zdecydowanie nie powinien kojarzyć się wyłącznie stricte HR-owo. To wydarzenie oferujące również wiele możliwości mocno powiązanych ze sferą biznesową.

Networking to element składowy przedsiębiorczości, bez którego nie sposób dziś wyobrazić sobie aktywnego zawierania kooperacji. To też kwestia będąca trudna do weryfikacji przy całościowej ocenie efektywności. Relacje nie mierzy się przez pryzmat finansowy. Bez wątpienia jednak rozwój sieci kontaktów, zawieranie wartościowych znajomości czy dbałość o zewnętrzny wizerunek kreuje nasze możliwości biznesowe.

#HRSzczecin 2019 to konferencja rokrocznie gromadząca na widowni kilkaset osób, wśród których znaczny odsetek reprezentuje przedsiębiorstwa z terenu całej Polski. Tym samym to atrakcyjna przestrzeń do budowania relacji towarzyskich, nierozerwalnie wiążących się z wypracowywaniem większej liczby zleceń zawodowych.



W czasach dynamicznego rozwoju oczekiwań konsumentów, szerokiej globalizacji, a także zmian na rynku pracy, możliwość wymiany doświadczeń i łączenia swoich kompetencji jest  nieocenioną siłą, aktywnie wspierającą proces dążenia do osiągania sukcesu. Dlatego też ewentualność swobodnej rozmowy i komunikowania o potrzebach i możliwościach firmy urasta do rangi kluczowych potrzeb świadomego przedsiębiorcy. Potrzeb, które już 21 maja będą w Szczecinie realizowane z nawiązką.

#HRSzczecin 2019 skierowane jest nie tylko do HR-owców, ale także do właścicieli firm, szkoleniowców, doradców, coachów i wszystkich tych, którzy zarządzają zespołami. To moc merytorycznej wiedzy i okazja do zintensyfikowania potencjału własnego przedsiębiorstwa. Daj sobie pomóc w operowaniu wartościami w argumentacji, weź udział w rozmowach na temat zmian na rynku pracy Pomorza Zachodniego, dowiedz się, jak przygotować strategię EB i dlaczego trudno bez niej prowadzić dobrze prosperującą firmę, a także naucz się sprawnie łączyć wiedzę HR-ową i biznesową.

Obecna sytuacja na rynku pracy wymusza szybkie reakcje i odważne wychodzenie naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom. Atrakcyjne benefity to już za mało - stały się oczywistością, która nie wywołuje już podobnych emocji, jak miesiące temu. Teraz prym wiedzie sprawna komunikacja, świadomi swojej roli przywódcy, a także oferta klarownej ścieżki rozwoju. Zadaniem przedsiębiorców jest właściwe rozumienie tych wartości i owocne wdrażanie w życie, ponieważ rzetelny i solidny pracodawca to najlepszy benefit. Od strony biznesowej to też poważny krok w stronę zapewnienia sobie lojalnych, zadowolonych z pracy pracobiorców, którzy będą współtworzyli wartości i nabywając wiedzę, jednocześnie wykorzystywali ją w firmie. To kalkuluje się zdecydowanie bardziej niż nieustanne rotacje i tym samym spore inwestycje finansowe w nowych pracowników. Uporządkowane, dobrze prosperujące struktury organizacji, to kapitał, który przynosi konkretne profity. Program szczecińskiej konferencji został tak skonstruowany, aby przekazywać wiedzę o wspomnianych zagadnieniach w przystępny, zrozumiały sposób. Do udziału w nim zaproszono wyjątkowych ekspertów – erudytów, działających na styku biznesu z HR-em.

- W dzisiejszych czasach bez mocnej marki pracodawcy i strategii employer brandingu trudno prowadzić konkurencyjny biznes. Takiej strategii trzeba poświęcić czas, podejść do tego profesjonalnie, łącząc ją w przemyślany sposób ze strategią całej firmy. Będę zachęcać do takich działań i także w bardzo praktyczny sposób opowiadać, jak taką strategię zbudować – zapowiada Anna Macnar, CEO HRM Institute, prelegentka wydarzenia, która pomoże stworzyć mocną markę pracodawcy.



- Zmiany zachodzące w organizacji często są trudne dla pracowników. Jednocześnie są niezbędne dla usprawnienia ich warunków pracy i rozwoju biznesu. Sekret powodzenia wprowadzanych zmian w dużej mierze tkwi w odpowiedniej komunikacji. Jeśli wiemy jakimi argumentami się posługiwać, aby nie wywoływać w zespole strachu, tylko pobudzić i motywować go do działania, to projekt wprowadzenia zmian w organizacji staje się łatwiejszy do przeprowadzenia, a sama zmiana w przyszłości przełoży się na realne korzyści biznesowe firmy – o metodach neuromarketingowych wspierających działania organizacji opowiedzą Natalia Suska i Marzena Budziszewska-Pettyn.

Umiejętność skutecznej komunikacji, sztuka wystąpień publicznych oraz dzielenia się wartością i wiedzą to dla wielu liderów, menadżerów i właścicieli firm prosta droga do szeroko pojętego sukcesu. Nie mamy żadnych wątpliwości, że warto pojąć tę kompetencję, aby rozwijać swój biznes poprzez kreowanie współpracowników świadomych swojej zalet i potrafiących czynić z nich użytek. O tym właśnie opowie Krzysztof Hillar, trener komunikacji w biznesie.

Czy operowanie wartościami może być podstawą skutecznej argumentacji w rozmowach biznesowych, natomiast pojęcie prawdy podlega wykorzystaniu w działaniu retorycznym poszczególnych aspektów? Profesor Jerzy Bralczyk ma na te zagadnienia odpowiedzi, które pozwolą ci wzmocnić siebie, jako lidera.

21 maja, Hotel Radisson Blu. Tę datę należy obowiązkowo wpisać w harmonogram swoich majowych działań. Bilety są dostępne na hrszczecin.pl. Pamiętaj, sukces jest tuż za rogiem!



artykuł promocyjny

aktualizowano: 2019-06-10 11:07
Wszystkich rekordów:

Społeczność